• 22-11-2014, 21:35:55
    #1
    Merhabalar,
    Çinde kendi tasarımımız olan elektronik bir ürünü nasıl ürettirebiliriz ? Daha önce orada iş yaptırmış olanlar varsa prosedür hakkında yardımcı olabilirseniz memnun olurum.
    Şimdiden teşekkür ederim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:35:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:50:57 --

    Herhangi bir fikri olan yok mu ?
  • 22-11-2014, 21:47:20
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biri çıkacak mı merak ettim
  • 22-11-2014, 22:26:55
    #3
    juverol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri çıkacak mı merak ettim
    Bu forumda önceden bu işle uğraşmış biri vardır diye düşünüyorum.
  • 22-11-2014, 22:30:14
    #4
    alibaba uzerinden benzer alanda faaliyet gosteren cin menseeli firmalar ile iletisime gecerseniz faydasi olacaktir.
  • 22-11-2014, 22:32:56
    #5
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alibaba uzerinden benzer alanda faaliyet gosteren cin menseeli firmalar ile iletisime gecerseniz faydasi olacaktir.
    Oradan bir firmaya mesaj attım cevap bekliyorum ancak ürünlerin ülkeye girişi olsun başka diğer prosedürler olsun onlar hakkında da bilgi sahibi olmak istiyorum hocam.
  • 23-11-2014, 01:15:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ürün yaptırmak kolay iş değil , herşeyi geçtim. Shipping ayrı bi dert.1 Konteyner ürün yaptırmanız gibi tekliflerden kapıyı açarlar diye tahmin ediyorum.
    Aynı şekilde bir ürünü toptan alırken de böyle.
  • 23-11-2014, 02:01:30
    #7
    çok zor arkadaşım diyelim ürün yaptırdın örnek veriyorum sen bu işi ticarete dökmek istedin işte orda devlet diyor ki dur bakalım noluyor .İnternetten araştır artık bu o kadar kolay değil .Ebaydan ürün almaya benzemez.Devletten sanırım eğer değişmediyse ticaret belgeniz varsa kralını yaparsınız .
  • 23-11-2014, 02:59:10
    #8
    Şirketin olması lazım yoksa maliye tepene biner. Onun dışında bizzat gidip yaptırman gerekiyor. Aksesuar yaptıran bir abi var yılda 4-5 defa rahat gidiyor. 1 ay orda durup malları yaptırıp öyle dönüyor, başında durmazsan baştan savma iş yapıyorlarmış. O yüzden hiç kolay değil ama internetten var olan birşeyin ticaretini şahıs şirketi kurup yapabilirsin.
  • 23-11-2014, 11:55:38
    #9
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün yaptırmak kolay iş değil , herşeyi geçtim. Shipping ayrı bi dert.1 Konteyner ürün yaptırmanız gibi tekliflerden kapıyı açarlar diye tahmin ediyorum.
    Aynı şekilde bir ürünü toptan alırken de böyle.
    Daha önce böyle bir iş yaptınızda öyle mi fikir veriyorsunuz yoksa sadece tahmin mi ediyorsunuz ?

    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok zor arkadaşım diyelim ürün yaptırdın örnek veriyorum sen bu işi ticarete dökmek istedin işte orda devlet diyor ki dur bakalım noluyor .İnternetten araştır artık bu o kadar kolay değil .Ebaydan ürün almaya benzemez.Devletten sanırım eğer değişmediyse ticaret belgeniz varsa kralını yaparsınız .
    Bende ebaydan ürün almaya benzemediğini biliyorum. Direk fabrikalar ile iletişime geçip iletişim kuracağım. Zaten böyle büyük bir işi belgesiz kaçak bir şekilde yapmak akıl karı değil. Siz daha önce böyle bir iş yaptınızda öyle mi fikir veriyorsunuz yoksa sadece tahmin mi ediyorsunuz ?

    DaYWaLkeR_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirketin olması lazım yoksa maliye tepene biner. Onun dışında bizzat gidip yaptırman gerekiyor. Aksesuar yaptıran bir abi var yılda 4-5 defa rahat gidiyor. 1 ay orda durup malları yaptırıp öyle dönüyor, başında durmazsan baştan savma iş yapıyorlarmış. O yüzden hiç kolay değil ama internetten var olan birşeyin ticaretini şahıs şirketi kurup yapabilirsin.
    Hocam şirket olarak yapacağız zaten. Sistemi çözebilirsek birini gönderip başında durdururuz oraya adam göndermek o kadar zor değil ancak daha önce gerçekten bu işi yapmış ve aşamlarını ayrıntılı bilen birini arıyorum işte. Birde ben kendi elektronik ürünümüzü yaptırtmak istiyorum. Söz konusu elektronik olunca Türkiye'de teknik servis hizmetinden tutunda ayrı ayrı birçok tüketiciyi koruma söz konusu.