Merhabalar,
Çinde kendi tasarımımız olan elektronik bir ürünü nasıl ürettirebiliriz ? Daha önce orada iş yaptırmış olanlar varsa prosedür hakkında yardımcı olabilirseniz memnun olurum.
Şimdiden teşekkür ederim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:35:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:50:57 --
Herhangi bir fikri olan yok mu ?