• 19-11-2014, 21:58:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    internetten adam gibi bir şeye giremiyorum java çalışmıyor




    sorun burada gözüktüğü gibi adam gibi çalışmıyor... mesaj gitmiyor..

    yardım edin!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:58:43 -->-> Daha önceki mesaj 21:57:53 --

    Misafir geldi mahcup oldum internetti bozmuşum onlar girmesin diye öyle gözüktü
  • 19-11-2014, 22:17:23
    #2
    Yeni bir sürüm geldi sanırım benimde playerda alt yazıların siyah kısma taşan noktalama işaretleri kalıyordu. Güncelleyince düzeldi
  • 19-11-2014, 22:22:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir sürüm geldi sanırım benimde playerda alt yazıların siyah kısma taşan noktalama işaretleri kalıyordu. Güncelleyince düzeldi
    ben direk yeni sürümünü kurdum en son ne zaman güncellediniz ve birde bende sağ alta çıkmıyor...
  • 20-11-2014, 02:14:23
    #4
    Bayadır duruyordu uyarı dün güncelledim java 8 update 25 yüklü şuan
  • 20-11-2014, 10:27:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayadır duruyordu uyarı dün güncelledim java 8 update 25 yüklü şuan
    tamam tşk ederim yine olmadı format atacam windows 10'un son güncellemesi çok bozdu bilgisayarı yavaşlatmadı ama bir sürü ayarlar bozuldu...
  • 20-11-2014, 11:39:55
    #6
    hocam google chrome mi kullanıyorsunuz
  • 20-11-2014, 12:12:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam google chrome mi kullanıyorsunuz
    evet
  • 20-11-2014, 12:14:46
    #8
    designby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet
    url kısmına chrome://plugins/ yazarak girer misiniz hocam orda adobe java flash vs. devre dışı olanları etkinleştirirmisiniz
  • 20-11-2014, 12:28:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    url kısmına chrome://plugins/ yazarak girer misiniz hocam orda adobe java flash vs. devre dışı olanları etkinleştirirmisiniz
    onu denedim hocam ben format atacağım çünkü internette sorun veriyor... her açıldığında wi-fi otomatik bağlanmıyor ben bağlıyorum...