• 19-11-2014, 17:33:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bundan kısa bir süre önce genel ukash sorunu yaşanmıştı. Çekilen kodların bozuk çıkması, ukash bulunamaması vb. gibi. Hala bazı hatrı sayılır bayi sitelerinde ukash stoğu yok acaba sorun devam ediyor mu yoksa düzeldi mi? Ukash alacağım, kod çalışmaz diye çekince duyuyorum.
  • 19-11-2014, 17:40:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    son 5 çekimimin hiç birinde sıkıntı olmadı + olarak çalışmama gibi bir durumdan korkuyorsanız r10 üzerinden alın ukashı ve teamwiewer ile yükletin o zaman sizlik bir durum kalmaz.