• 04-11-2014, 15:54:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hızlı ve kuru gıdalar yediğimde oluyor.
    çok hızlı olmasada biraz hızlı tüketiyor olabilirim


    Holosko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı derecede oluyorsa, bir rahatsızlığınız olabilir bence tekrar doktora görünün.
    aşırı derede oluyor yani hergün oluyor bu problem alışkanlık yaptı artık özellikle akşamları doktora gitmiştim dahiliyeci söylemişti farklı bir aile hekimide aynı şeyi demişti

    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gastrit olmasın hocam ? yanma, mide bulantısı v.s varmı?
    yanma mide bulantısı yok

    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzgün beslenmiyorsunuz proteini bol gıdalar tüketin emilimi yavaş oluyor ve daha uzun süre tok kalırsınız.
    Ve ayrıca 1 bardak süt takviyeside yapın süttede kazein proteini vardır buda daha uzun süre tokluk sağlar.
    Herneyse 5 saatte bir yemek yiyin bu süreler geçerse guruldama olayı olabilir.
    Hala oluyorsa rahatsızlık olabilir doktora görünün.
    proteini çok fazla alamıyorum yani et v.s özelliklede kırmızı eti çok az yiyorum.Süt içince daha kötü oluyor
  • 04-11-2014, 16:09:20
    #11
    Bende de alıyor ama aç olduğum zamanlar.
  • 04-11-2014, 16:10:00
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam
  • 04-11-2014, 16:46:24
    #13
    gelelim kuru fasulyenin yararlarına, gaz yapan yiyeceklerden uzak durmaya çalışabilirsin bir çoğu yapar biraz araştırsan son zamanlarda fazla tükettiğini görebilirsin onları
  • 04-11-2014, 17:05:27
    #14
    Genelllikle öğleye doğru açlıktan guruldar benim midem.
  • 04-11-2014, 17:53:23
    #15
    yemek gondercen sandım ondan girdim :P
  • 05-11-2014, 01:11:15
    #16
    sıcak su torbası koyarak o bölgeyi rahatlatın. yağlı ve gazlılardan uzak durun, gerisi motorun gücüne kalmış, salacaksınız içinizdeki kötülükleri
  • 18-05-2015, 23:17:52
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gastrit olmasın hocam ? yanma, mide bulantısı v.s varmı?
    hocam bugün endoskopi oldum gastrite benzer bir teşhit koydu ve stres yapmam gerektiğini söyledi. Fakat karın gurultusunun sebebi gaz gaz oluşumuda bağırsaklarda oluyor. Gastritle bağlantısı varmı yanlış teşhismi konuldu içime kurt düştü
  • 19-05-2015, 02:09:29
    #18
    Olmaması gereken yerlerde ara sıra banada oluyor.