Hocam hızlı ve kuru gıdalar yediğimde oluyor.
çok hızlı olmasada biraz hızlı tüketiyor olabilirim
Aşırı derecede oluyorsa, bir rahatsızlığınız olabilir bence tekrar doktora görünün.
aşırı derede oluyor yani hergün oluyor bu problem alışkanlık yaptı artık özellikle akşamları doktora gitmiştim dahiliyeci söylemişti farklı bir aile hekimide aynı şeyi demişti
Gastrit olmasın hocam ? yanma, mide bulantısı v.s varmı?
yanma mide bulantısı yok
Düzgün beslenmiyorsunuz proteini bol gıdalar tüketin emilimi yavaş oluyor ve daha uzun süre tok kalırsınız.
Ve ayrıca 1 bardak süt takviyeside yapın süttede kazein proteini vardır buda daha uzun süre tokluk sağlar.
Herneyse 5 saatte bir yemek yiyin bu süreler geçerse guruldama olayı olabilir.
Hala oluyorsa rahatsızlık olabilir doktora görünün.
proteini çok fazla alamıyorum yani et v.s özelliklede kırmızı eti çok az yiyorum.Süt içince daha kötü oluyor