webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hızlı ve kuru gıdalar yediğimde oluyor.
çok hızlı olmasada biraz hızlı tüketiyor olabilirim


Holosko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşırı derecede oluyorsa, bir rahatsızlığınız olabilir bence tekrar doktora görünün.
aşırı derede oluyor yani hergün oluyor bu problem alışkanlık yaptı artık özellikle akşamları doktora gitmiştim dahiliyeci söylemişti farklı bir aile hekimide aynı şeyi demişti

Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gastrit olmasın hocam ? yanma, mide bulantısı v.s varmı?
yanma mide bulantısı yok

corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzgün beslenmiyorsunuz proteini bol gıdalar tüketin emilimi yavaş oluyor ve daha uzun süre tok kalırsınız.
Ve ayrıca 1 bardak süt takviyeside yapın süttede kazein proteini vardır buda daha uzun süre tokluk sağlar.
Herneyse 5 saatte bir yemek yiyin bu süreler geçerse guruldama olayı olabilir.
Hala oluyorsa rahatsızlık olabilir doktora görünün.
proteini çok fazla alamıyorum yani et v.s özelliklede kırmızı eti çok az yiyorum.Süt içince daha kötü oluyor