Stajyer ehliyeti hakkında
9
●731
- 31-10-2014, 13:09:14Önce bir çıksın sonra alırsınız siz yine de kurs ile görüşüp yazılın belli olmaz aralık ayında yaşınız dolduğunda yazılırsınız yasa çıkarsa alırsınız yoksa gerçek ehliyet alırsınız nasıl olsa yaşınız dolmuş olur. Ama 2015 te ehliyetler değişecek deniliyor artık ömür boyu ehliyet diye birşey olmayıp sınıfları çoğaltılıyor.