• 27-10-2014, 00:01:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu yıl 2 yıllık myodan mezun oldum. AÖF kayıt oldum. 94 dogumluyum.

    AÖF askerlik için tecili kendi yapıyor mu yoksa benim kendim gidip tecil ettirmem mi gerekiyor?
  • 27-10-2014, 00:25:31
    #2
    bazen yapıyor bazen yapmıyor. eskiden yapıyordu 4-5 sene kadar önce.. sonra bıraktılar.. aöf bürona gidip ekc2 belgesiydi sanırım bunu alacaksın zarfla verecekler. sonra askerlik şubene ptt ile göndereceksin... aöfye güvenip ihmal etme.
  • 27-10-2014, 00:25:57
    #3
    normal şartlarda evet aöf yapıyor fakat bağlı olduğun ilçe'nin gözünden kaçabiliyor bu yüzden en sağlıklısı aöf buro'ya gidip askerlik için belgeni al ptt ile kütüğe bağlı olduğun ilçenin askerlik şubesine gönder sıkıntı yaşama
  • 27-10-2014, 00:39:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    DeamoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal şartlarda evet aöf yapıyor fakat bağlı olduğun ilçe'nin gözünden kaçabiliyor bu yüzden en sağlıklısı aöf buro'ya gidip askerlik için belgeni al ptt ile kütüğe bağlı olduğun ilçenin askerlik şubesine gönder sıkıntı yaşama
    hocam kütük manisada. izmirde yaşıyorum. izmirdeki askerlik şubesine göndersem olur mu ?
  • 27-10-2014, 00:59:48
    #5
    Hocam valla bana da okul yapıyorum dedi.Sonra eve kağıt geldi askerlikle ilgili.Mecbur gittim ben yaptırdım.Hatta göndermedm de direkt elden teslim ettim.Bence hiç ihmal etme.
  • 27-10-2014, 01:42:14
    #6
    Aöf tecil eder ama sakatlıkta çıkabilir.Fakat bir e-devlet şifresi al oradanda kontrol et.Orada kayıtlı olduğun fakülteler yazıyor.Sorun olursa aöf ile görüşür halledersin.
  • 27-10-2014, 01:49:03
    #7
    Genelde yapıyor ama risk alma aöf ve ilçe şubeni ara bilgi al hocam telde bilgi verirler tc söyleyince
  • 27-10-2014, 02:07:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben kayıt olduğum ilk sene kendim yapmıştım diğer seneler aof yapmıştı. Yine de kontrol et derim.
  • 27-10-2014, 02:29:21
    #9
    MaviFil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kütük manisada. izmirde yaşıyorum. izmirdeki askerlik şubesine göndersem olur mu ?
    kütüğünde ki askerlik şubesi bakıyor diye biliyorum aöf burosu sana kapalı zarf vericek ptt den manisa (ilçe) askerlik şube müdürlüğü yazsan yeterli olucaktır sıkıntı yaşamazsın