bazen yapıyor bazen yapmıyor. eskiden yapıyordu 4-5 sene kadar önce.. sonra bıraktılar.. aöf bürona gidip ekc2 belgesiydi sanırım bunu alacaksın zarfla verecekler. sonra askerlik şubene ptt ile göndereceksin... aöfye güvenip ihmal etme.