Bu yıl 2 yıllık myodan mezun oldum. AÖF kayıt oldum. 94 dogumluyum.
AÖF askerlik için tecili kendi yapıyor mu yoksa benim kendim gidip tecil ettirmem mi gerekiyor?
AÖF Askerlik
9
●792
- 27-10-2014, 00:39:46Üyeliği durdurulduhocam kütük manisada. izmirde yaşıyorum. izmirdeki askerlik şubesine göndersem olur mu ?DeamoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2014, 00:59:48Hocam valla bana da okul yapıyorum dedi.Sonra eve kağıt geldi askerlikle ilgili.Mecbur gittim ben yaptırdım.Hatta göndermedm de direkt elden teslim ettim.Bence hiç ihmal etme.
- 27-10-2014, 02:29:21kütüğünde ki askerlik şubesi bakıyor diye biliyorum aöf burosu sana kapalı zarf vericek ptt den manisa (ilçe) askerlik şube müdürlüğü yazsan yeterli olucaktır sıkıntı yaşamazsınMaviFil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle