• 15-10-2014, 18:33:40
    #55
    tamda sigara yaktım konuya girdim geri çıkayım bari
  • 15-10-2014, 20:32:21
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bağımlılık yapıyor.
  • 15-10-2014, 21:29:05
    #57
    Hayatta Mutlu Olamıyoruz, Neden Yaşıyoruz?
  • 16-10-2014, 09:44:39
    #58
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahat batıyor hocam bize.
    Cahiliz biz.
    Sanane?

    Hey Allah'ım şöyle mesajlar atıyorlar ya adamı deli ediyorlar.
    Sigara içmezken bende senin gibi konuşuyordum. Başlayınca işler değişiyor. Vücut sürekli istiyor ve bırakmak için gerçekten çok iyi bir iraden olması lazım.
    Bizde biliyoruz sigaranın sağlığa zararlı olduğunu.
    Ama bana mı zararlı sağlığa zararlı
    Yakın beyler birer tane daha
    Senin sağlığından banane hocam istersen paketi yut beni ne alakadar eder ? Benim sevdiğim insanlardan örnek verdim ben 4 parmağı kesildiği halde hala fosur fosur içmeye devam eden akrabalarımdan örnek verdim iradene güvenmiyorsan hiç başlamayacaksın o zaman kimin ne yaptığı beni ilgilendirmiyor isterse günde 10 paket içsin.
  • 16-10-2014, 09:47:37
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    anlayamazsınız
  • 16-10-2014, 09:48:17
    #60
    PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ilginçsiniz ha,

    2009 da başladım bu pisliğe, başlamadan önce denize girdiğimde gruptaki herkes en fazla 20 dk yüzerken ben 1 saatten aşağı çıkmazdım. Dağ yürüyüşlerinde millet kesilir kalırdı ben devam ederdim.

    Ne oldu, onlara döndüm. Bu arada sigarayı övmek yasaktır kanunlarda. Çok güzel bir şey miş gibi övmeyin şu pisliği.

    Nikotin; bir uyuşturucu türevidir. Diğer uyuşturucu türlerinden farkı çok çabuk geçer etkisi. Beynin endorfin ve serotin üreten kısımlarını bloke ediyor. Beynin kendi ürettiği hormonları kendisi ele geçiriyor. Bu yüzden bağımlı hale geliyoruz.

    Sigara alışkanlık değil bağımlılıktır. O içtiğiniz andaki zevk almada bu hormonların salgılanması yüzünden.
    Olur mu hocam forumda bile kaynıyor savunucuları biz cahiliz, biz içiyoruz, sanane diyenler var sonra hastane yataklarına düşünce "Marmara hastanesinde yatmakta olan acil bir hasta için 0 RH+ kana ihtiyaç vardır" eee hani sananeydi ? Ne oldu şimdi ? adamlar bırakmak istemiyor hoşuna gidiyor içmek, yok kolay değilmişte yok alışkanlıkmışta benim babam 26 sene içti fosur fosur akciğerinde leke çıktı 3 ay yattı eşşek gibi bıraktı sonra. Bizim milletimiz böyle hocam illa başına bir iş gelecek ondan sonra bırakacak.

    He tabi birde başına geldiği halde bırakmayanlarda var, ne denir ki çok şey varda neyse.
  • 16-10-2014, 12:01:07
    #61
    VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur mu hocam forumda bile kaynıyor savunucuları biz cahiliz, biz içiyoruz, sanane diyenler var sonra hastane yataklarına düşünce "Marmara hastanesinde yatmakta olan acil bir hasta için 0 RH+ kana ihtiyaç vardır" eee hani sananeydi ? Ne oldu şimdi ? adamlar bırakmak istemiyor hoşuna gidiyor içmek, yok kolay değilmişte yok alışkanlıkmışta benim babam 26 sene içti fosur fosur akciğerinde leke çıktı 3 ay yattı eşşek gibi bıraktı sonra. Bizim milletimiz böyle hocam illa başına bir iş gelecek ondan sonra bırakacak.

    He tabi birde başına geldiği halde bırakmayanlarda var, ne denir ki çok şey varda neyse.
    Hoşuma gidiyor içmek sanane ?
  • 16-10-2014, 12:13:23
    #62
    Üyeliği durduruldu
    VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur mu hocam forumda bile kaynıyor savunucuları biz cahiliz, biz içiyoruz, sanane diyenler var sonra hastane yataklarına düşünce "Marmara hastanesinde yatmakta olan acil bir hasta için 0 RH+ kana ihtiyaç vardır" eee hani sananeydi ? Ne oldu şimdi ? adamlar bırakmak istemiyor hoşuna gidiyor içmek, yok kolay değilmişte yok alışkanlıkmışta benim babam 26 sene içti fosur fosur akciğerinde leke çıktı 3 ay yattı eşşek gibi bıraktı sonra. Bizim milletimiz böyle hocam illa başına bir iş gelecek ondan sonra bırakacak.

    He tabi birde başına geldiği halde bırakmayanlarda var, ne denir ki çok şey varda neyse.
    sen babana eşşek gibi diyecek raddeye gelmişsin. Her hastanede yatan adam sigaradanmı yatıyor ? eleştirin çok yanlış,yaklaşım tarzın çok yanlış bana göre.

    Tek iyi alışkanlığı sigara içmemek olan insanların bu egolarına hastayım. Tamam ben hastaneye düşersem siz getirmeyin 0rh+ kan olurmu.
  • 16-10-2014, 12:36:38
    #63
    Burada çoculuktan başlıyorlar, özenerek içiyorlar. İçine karışmam ama içen kendinden başkasını düşünmüyor, genel olarak öyleler.

    Örnek: Hastaneye gidiyoruz, kapı girişince sigara içen barzolar, hadi çıkıyoruz yine barzolar kapı önün de sigara içiyor. Kaldırım da felan içenlere de acayip uyuzum.