Olur mu hocam forumda bile kaynıyor savunucuları biz cahiliz, biz içiyoruz, sanane diyenler var sonra hastane yataklarına düşünce "Marmara hastanesinde yatmakta olan acil bir hasta için 0 RH+ kana ihtiyaç vardır" eee hani sananeydi ? Ne oldu şimdi ? adamlar bırakmak istemiyor hoşuna gidiyor içmek, yok kolay değilmişte yok alışkanlıkmışta benim babam 26 sene içti fosur fosur akciğerinde leke çıktı 3 ay yattı eşşek gibi bıraktı sonra. Bizim milletimiz böyle hocam illa başına bir iş gelecek ondan sonra bırakacak.
He tabi birde başına geldiği halde bırakmayanlarda var, ne denir ki çok şey varda neyse.
Hoşuma gidiyor içmek sanane ?