Sigara Zararlıysa Neden İçiyorsunuz ?
98
●6.721
- 16-10-2014, 09:44:39Senin sağlığından banane hocam istersen paketi yut beni ne alakadar eder ? Benim sevdiğim insanlardan örnek verdim ben 4 parmağı kesildiği halde hala fosur fosur içmeye devam eden akrabalarımdan örnek verdim iradene güvenmiyorsan hiç başlamayacaksın o zaman kimin ne yaptığı beni ilgilendirmiyor isterse günde 10 paket içsin.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2014, 09:48:17Olur mu hocam forumda bile kaynıyor savunucuları biz cahiliz, biz içiyoruz, sanane diyenler var sonra hastane yataklarına düşünce "Marmara hastanesinde yatmakta olan acil bir hasta için 0 RH+ kana ihtiyaç vardır" eee hani sananeydi ? Ne oldu şimdi ? adamlar bırakmak istemiyor hoşuna gidiyor içmek, yok kolay değilmişte yok alışkanlıkmışta benim babam 26 sene içti fosur fosur akciğerinde leke çıktı 3 ay yattı eşşek gibi bıraktı sonra. Bizim milletimiz böyle hocam illa başına bir iş gelecek ondan sonra bırakacak.PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He tabi birde başına geldiği halde bırakmayanlarda var, ne denir ki çok şey varda neyse. - 16-10-2014, 12:01:07Hoşuma gidiyor içmek sanane ?VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2014, 12:13:23Üyeliği durduruldusen babana eşşek gibi diyecek raddeye gelmişsin. Her hastanede yatan adam sigaradanmı yatıyor ? eleştirin çok yanlış,yaklaşım tarzın çok yanlış bana göre.VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek iyi alışkanlığı sigara içmemek olan insanların bu egolarına hastayım. Tamam ben hastaneye düşersem siz getirmeyin 0rh+ kan olurmu. - 16-10-2014, 12:36:38Burada çoculuktan başlıyorlar, özenerek içiyorlar. İçine karışmam ama içen kendinden başkasını düşünmüyor, genel olarak öyleler.
Örnek: Hastaneye gidiyoruz, kapı girişince sigara içen barzolar, hadi çıkıyoruz yine barzolar kapı önün de sigara içiyor. Kaldırım da felan içenlere de acayip uyuzum.
