• 09-10-2014, 20:31:58
    #1
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aNaCSuNaMuN adlı üyede paylaşım ekibi rankı gördüm.



    Yararlı paylaşım yapana verilen bir rank mı yoksa ticaret yapana mı veriliyor.
  • 09-10-2014, 20:39:04
    #2
    Forum için kodlama, grafik, içerik, yönetim v.b konularında faydalı olmuş kişilere verilen bir rank hocam.

    https://www.r10.net/1069294691-post24.html burada konu ile ilgili açıklama yapılmış
  • 09-10-2014, 20:42:39
    #3
    Bildiğim kadarı ile kategori moderatörlerine verilen bir rank bu.
  • 09-10-2014, 20:47:41
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu açılan 1000. konu olmasa bile 1001. konu heralde.

    https://www.r10.net/1069294691-post24.html

    Şu rütbe işine takmayin artik, r10 buyuk bir platform, hicbir atama bosa yapilmaz. Bunu zamanla bende anladim.
  • 09-10-2014, 21:41:35
    #5
    Misafir
    Eskiden Paylaşım ve Yapanlara Sağlam Bilgi Verenlere Verilirdi Bu Rank, Verdiğiniz Nickteki Arkadaş Mod'luktan Alındığı için Bunu Vermişler, Facebook Uzmanı Arkadaşımız.