Paylaşım Ekibi Rankı Hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paylaşım Ekibi Rankı Hakkında
4
●
1.050
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Paylaşım Ekibi Rankı Hakkında
09-10-2014, 20:31:58
#1
GFI
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
aNaCSuNaMuN
adlı üyede paylaşım ekibi rankı gördüm.
Yararlı paylaşım yapana verilen bir rank mı yoksa ticaret yapana mı veriliyor.
09-10-2014, 20:39:04
#2
Yenile
Forum için kodlama, grafik, içerik, yönetim v.b konularında faydalı olmuş kişilere verilen bir rank hocam.
https://www.r10.net/1069294691-post24.html
burada konu ile ilgili açıklama yapılmış
09-10-2014, 20:42:39
#3
AhmetKofali
Bildiğim kadarı ile kategori moderatörlerine verilen bir rank bu.
09-10-2014, 20:47:41
#4
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu açılan 1000. konu olmasa bile 1001. konu heralde.
https://www.r10.net/1069294691-post24.html
Şu rütbe işine takmayin artik, r10 buyuk bir platform, hicbir atama bosa yapilmaz. Bunu zamanla bende anladim.
09-10-2014, 21:41:35
#5
bLaCkReaLiSt
Misafir
Eskiden Paylaşım ve Yapanlara Sağlam Bilgi Verenlere Verilirdi Bu Rank, Verdiğiniz Nickteki Arkadaş Mod'luktan Alındığı için Bunu Vermişler, Facebook Uzmanı Arkadaşımız.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler