• 09-10-2014, 18:20:48
    #1


    Bende değişmesini istiyorum
  • 09-10-2014, 18:22:31
    #2
    Duruma bakarsan, CaLienTe idi nickim, caliente olarak düzelttirmesini 2-3 sene önce yaptırdım. Nick değişimi yapılmıyor hocam. Forum yöneticilerinden birisinin nickinde karakter düzenlemesi yapması, nick değiştirdiği anlamına gelmiyor.
  • 09-10-2014, 18:23:34
    #3
    caliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duruma bakarsan, CaLienTe idi nickim, caliente olarak düzelttirmesini 2-3 sene önce yaptırdım. Nick değişimi yapılmıyor hocam.
    Hocam ama 10. ayın 1 de değişmiş
  • 09-10-2014, 18:27:23
    #4
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ama 10. ayın 1 de değişmiş
    ortada bir nick değişikliği yok hocam. moderator olmadan önce değişmiştir. r10 yöneticisinin de co$kun diye nicki olmaz zaten muhtemelen yönetim değiştirmiştir. aynı kişi aynı nick karekter düzenlemesi diger tr karakter de güvenlik önlemi olabilir. takılmayın bu mevzulara
  • 09-10-2014, 18:27:52
    #5
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ama 10. ayın 1 de değişmiş
    Benimde bildiğim nick tamamen değişiklik olmuyor. Diyelim truser nickiniz bunu ancak Truser yada TruseR gibi değiştirebilirsiniz. Birde türkçe karakter olan nickler normal harakter haline getiriliyor. Ayşe > Ayse gibi.
  • 09-10-2014, 18:28:09
    #6
    ''ş'' harfi yerine ''s'' yapmış sizinkide böyle bir durum ise belirtirseniz yardımcı olurlar tamamen nick değişimi database'de sorun çıkardığı için yapılmıyor.
  • 09-10-2014, 18:30:10
    #7
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''ş'' harfi yerine ''s'' yapmış sizinkide böyle bir durum ise belirtirseniz yardımcı olurlar tamamen nick değişimi database'de sorun çıkardığı için yapılmıyor.
    Anladım hocam ben Truser olarak değiştiremek istedim değişmiyoruz dediler.
  • 09-10-2014, 18:38:59
    #8
    Bazı arkadaşlar kendisine davetiye gönderip yeni hesap açıyorlar geçenlerde görmüştüm yönetime bildiriyolar bunuda
  • 09-10-2014, 18:41:14
    #9
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam ben Truser olarak değiştiremek istedim değişmiyoruz dediler.
    Sizde hemen değiştiren birini bulup, bakın o değiştirmişe bağladınız dimi

    Nick den farklı şeylerin değiştirilmesi gerekiyor sizde ))