Duruma bakarsan, CaLienTe idi nickim, caliente olarak düzelttirmesini 2-3 sene önce yaptırdım. Nick değişimi yapılmıyor hocam. Forum yöneticilerinden birisinin nickinde karakter düzenlemesi yapması, nick değiştirdiği anlamına gelmiyor.
ortada bir nick değişikliği yok hocam. moderator olmadan önce değişmiştir. r10 yöneticisinin de co$kun diye nicki olmaz zaten muhtemelen yönetim değiştirmiştir. aynı kişi aynı nick karekter düzenlemesi diger tr karakter de güvenlik önlemi olabilir. takılmayın bu mevzulara
Benimde bildiğim nick tamamen değişiklik olmuyor. Diyelim truser nickiniz bunu ancak Truser yada TruseR gibi değiştirebilirsiniz. Birde türkçe karakter olan nickler normal harakter haline getiriliyor. Ayşe > Ayse gibi.
''ş'' harfi yerine ''s'' yapmış sizinkide böyle bir durum ise belirtirseniz yardımcı olurlar tamamen nick değişimi database'de sorun çıkardığı için yapılmıyor.
''ş'' harfi yerine ''s'' yapmış sizinkide böyle bir durum ise belirtirseniz yardımcı olurlar tamamen nick değişimi database'de sorun çıkardığı için yapılmıyor.
Anladım hocam ben Truser olarak değiştiremek istedim değişmiyoruz dediler.