truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ama 10. ayın 1 de değişmiş
ortada bir nick değişikliği yok hocam. moderator olmadan önce değişmiştir. r10 yöneticisinin de co$kun diye nicki olmaz zaten muhtemelen yönetim değiştirmiştir. aynı kişi aynı nick karekter düzenlemesi diger tr karakter de güvenlik önlemi olabilir. takılmayın bu mevzulara