• 08-10-2014, 21:56:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar, motosikletim ile gezerken o anı kayıt etmek adına aksiyon kamerası almayı düşünüyorum. Piyasada oldukça ürün mevcut fakat hangisi daha iyidir bilemedim.

    Eğer daha önceden böyle bir ürün almış memnun kalmış arkadaşlar var ise yorum atarlarsa sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 08-10-2014, 21:59:30
    #2
    GoPro. Baska bir markaya bakmana bile gerek yok.
  • 08-10-2014, 22:00:09
    #3
    100-130 liralık olanlar var piyasada çokca mevcut olan ben aldım su altı kamerası olarakda geçiyor kendileri ama fotograf çekimi çok dandik video desen çözünürlük düşük kısacası tavsiye etmiyorum o fiyatlara olan kameraları