• 08-10-2014, 19:48:30
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Mail adresime erişemiyorum bunu nasıl aşabiliriz acaba. Durum biraz acil de.. Girdiğim bütün şifreler yanlış sanırım h*ck yemişim..
  • 08-10-2014, 19:50:01
    #2
    Hotmalie mail atman gerekiyor ama o kadar acli bir şekilde olmaz
    en son girdigin bilgisayarin ip adersleri gelen kutusundaki mailler prfil bilgilerin eski hatırladıgn sifreler vs. bunlrı mail olarak atarsan 1 haftaya mailini geri verirler
  • 08-10-2014, 19:50:55
    #3
    geçmiş olsun hocam...