• 02-10-2014, 16:46:31
    #19
    Süperonline derim.

  • 02-10-2014, 16:49:01
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Şuan bence piyasadaki hem en ekonomik hemde en iyi hizmet. Tavsiye ederim.
  • 02-10-2014, 16:53:27
    #21
    Teşekkürler arkadaşlar artık binaya gelmesi için pusuya yatmış vaziyetteyim.
  • 02-10-2014, 17:00:20
    #22
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar artık binaya gelmesi için pusuya yatmış vaziyetteyim.
    Hayırlı pusular

  • 02-10-2014, 17:35:17
    #23
    Bende gece kuşuyum.Adsl para vermektense fiyat olarak hız olarak daha iyi ama bazı olumsuz yanlarıda var ama fazla büyütülecek bir şey değil.İnternet kendi kendine gidip geliyo geceleri teknik destekleri iyi değil bide.Ama başka firmaya geç deseler geçmem bu fiyata bu hız bu kota yok başka yerde.
  • 02-10-2014, 18:22:14
    #24
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı pusular

    bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende gece kuşuyum.Adsl para vermektense fiyat olarak hız olarak daha iyi ama bazı olumsuz yanlarıda var ama fazla büyütülecek bir şey değil.İnternet kendi kendine gidip geliyo geceleri teknik destekleri iyi değil bide.Ama başka firmaya geç deseler geçmem bu fiyata bu hız bu kota yok başka yerde.
    Bu konudaki cahilliğime verin lütfen. Ben şimdi ttnet kullanıyorum Everse modem ile birlikte. SuperOnline'ye geçtikten sonra modemi falan değiştiriyor muyuz nasıl oluyor acaba?
  • 02-10-2014, 18:34:54
    #25
    bende dsmart kullanıyorum. Rezalet hizmeti.. 4 gündür beklettiler bir sorun için.
  • 02-10-2014, 18:40:27
    #26
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konudaki cahilliğime verin lütfen. Ben şimdi ttnet kullanıyorum Everse modem ile birlikte. SuperOnline'ye geçtikten sonra modemi falan değiştiriyor muyuz nasıl oluyor acaba?
    Modemi onlar veriyor onların kendi dandik bi modemi var onun dışında ayrı bir modem kullanımına izin veriyorlar mı bilmiyorum.Yalnız fiber için modemler farklı.
  • 02-10-2014, 19:11:18
    #27
    3 seneye yakındır fiber kullanıyorum çok memnunum şuan 50 mb 150 gb akk kullanıyorum asus tabletde hediye verdiler valla herkese tavsiye ediyorum.