Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı pusular

bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende gece kuşuyum.Adsl para vermektense fiyat olarak hız olarak daha iyi ama bazı olumsuz yanlarıda var ama fazla büyütülecek bir şey değil.İnternet kendi kendine gidip geliyo geceleri teknik destekleri iyi değil bide.Ama başka firmaya geç deseler geçmem bu fiyata bu hız bu kota yok başka yerde.
Bu konudaki cahilliğime verin lütfen. Ben şimdi ttnet kullanıyorum Everse modem ile birlikte. SuperOnline'ye geçtikten sonra modemi falan değiştiriyor muyuz nasıl oluyor acaba?