• 28-09-2014, 00:55:01
    #1
    notebook pilde çalışıyorken şarja bağlarsak sıkıntı olur mu? notebook'a zararı olur mu?
    aynı şekilde notebook açıkken vga girişini monitor'a bağlarsak sorun olur mu
  • 28-09-2014, 01:25:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayır, dikkat etmeniz gereken tek şey şarj %100 olduğunda kablosunu hemen çıkarmak.
  • 28-09-2014, 01:45:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, dikkat etmeniz gereken tek şey şarj %100 olduğunda kablosunu hemen çıkarmak.
    Hocam bende öyle olduğunu sanıyordum bu bilginin bir yerde yanlış olduğunu okumuştum,linki bulursam atarım.. yani %100 olunca takılı kalması zarar vermiyormuş dolduğunda zaten bağlantıyı kesiyormuş.
  • 28-09-2014, 01:46:37
    #4
    Sıkıntı olmaz ayrıca bataryayı çıkarmanızı tavsiye etmem ani elektrik kesintilerinde bilgisayara zarar verebilir.
  • 28-09-2014, 01:51:15
    #5
    2 senedir takılı sorun yok.
  • 28-09-2014, 02:06:30
    #6
    Monster Notebook'un Pili Çıkık
    Cihazda ups'e baglı Hayata Online'yim