• 27-09-2014, 17:11:32
    #10
    Merhaba,

    Bisiklet Her Yerde! Bisiklet grubunun yapmış olduğu videolardan sadece birisi. Youtube ve facebook üzerinden Gökmen Barikan olarak aratırsanız yöneticisini bulursunuz. Atilla bisiklet grubunun üyesidir. Sadece bu değil, saatlerce metro ve metrobüse binmenin yollarını videoya kayıt alan bir çok yetkili mercilere kadar çıkan birisidir. Lafını esirgemez, bisikletler ve bisikletliler için elinden gelenin fazlasını yaptığı aşikar.

    Metro ek ücret, otobüs ek ücret, metrobüs ek ücretleri kaldıran bu arkadaş ve Bisikletliler Derneğidir. Bisikletliler için yaptığı her şey bence mükemmel. Sonuçta orası bir bisiklet yolu orada piknik yapılsın diye değil, bisikletliler geçsin diye oluşturulmuş bir yer.

    He ben Gökmen bey kadar konuşamam. Uğraşamam soldan kapatır devam ederim tekrar yoluma girerim. Sonuçta kmlerce de piknik yapan insanlar yok. Ama normal olarak polisin müdahale etmesi gereken bir yerdir bunu da bilin ona göre yorum atın lütfen.

    Bir bisiklet grubu kurucusu olduğum için yüzlerce etkinlik ve bu tarz organizasyonlara katılmış birisi olarak mesajımı atıyorum.
    Saygılar.
  • 27-09-2014, 17:40:24
    #11
    Bence Haklı olan kimse yok . Uyardın takmıyorlar işte seni. Git şikayet et altı sene bekle
  • 27-09-2014, 17:42:09
    #12
    hanginiz ekşiye açtınız basligi

    https://eksisozluk.com/bisiklet-yolu...6861?a=popular

    Popülerde su an bende 4.03 açmısım o 5 gibi açmıs
  • 27-09-2014, 17:49:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bisikletliler haklı elbette kadınlarda gülüyor valla iyi
  • 27-09-2014, 18:07:30
    #14
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bisiklet Her Yerde! Bisiklet grubunun yapmış olduğu videolardan sadece birisi. Youtube ve facebook üzerinden Gökmen Barikan olarak aratırsanız yöneticisini bulursunuz. Atilla bisiklet grubunun üyesidir. Sadece bu değil, saatlerce metro ve metrobüse binmenin yollarını videoya kayıt alan bir çok yetkili mercilere kadar çıkan birisidir. Lafını esirgemez, bisikletler ve bisikletliler için elinden gelenin fazlasını yaptığı aşikar.

    Metro ek ücret, otobüs ek ücret, metrobüs ek ücretleri kaldıran bu arkadaş ve Bisikletliler Derneğidir. Bisikletliler için yaptığı her şey bence mükemmel. Sonuçta orası bir bisiklet yolu orada piknik yapılsın diye değil, bisikletliler geçsin diye oluşturulmuş bir yer.

    He ben Gökmen bey kadar konuşamam. Uğraşamam soldan kapatır devam ederim tekrar yoluma girerim. Sonuçta kmlerce de piknik yapan insanlar yok. Ama normal olarak polisin müdahale etmesi gereken bir yerdir bunu da bilin ona göre yorum atın lütfen.

    Bir bisiklet grubu kurucusu olduğum için yüzlerce etkinlik ve bu tarz organizasyonlara katılmış birisi olarak mesajımı atıyorum.
    Saygılar.
    Kimse yol ortasında piknik yapsın demiyor saten duşunceli olsalar yol ortasında tozun topragın içinde yapmazlar. Ama uyarmanında bir adabı var kusura bakma Videoyu çeken kişi uyardı adamlar kalktı Ses etmedi Neden tehdite başvuruyorsun? bunu sormak lazım Sen uyardın adam kalktı ozaman susacaksın yoluna devam edeceksin adamlar seni dinlemiş kalkmış arkadaş Yazarken bile sinirleniyorum papagan gibi polisi arayacam polisi arayacam. KArşındakine saygın yok yanındaki arkadaşına saygın olsun adam arama kalkıyorlar diyor hala Terbiyesizlik peşinde.!
  • 27-09-2014, 18:11:24
    #15
    fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse yol ortasında piknik yapsın demiyor saten duşunceli olsalar yol ortasında tozun topragın içinde yapmazlar. Ama uyarmanında bir adabı var kusura bakma Videoyu çeken kişi uyardı adamlar kalktı Ses etmedi Neden tehdite başvuruyorsun? bunu sormak lazım Sen uyardın adam kalktı ozaman susacaksın yoluna devam edeceksin adamlar seni dinlemiş kalkmış arkadaş Yazarken bile sinirleniyorum papagan gibi polisi arayacam polisi arayacam. KArşındakine saygın yok yanındaki arkadaşına saygın olsun adam arama kalkıyorlar diyor hala Terbiyesizlik peşinde.!
    Maalesef tutumu hakkında bir yorumum yok konu başından beri.
    Sorulan sorunun cevabını vermek bağıbında yazdım mesajımı ben.
    Bisikletliler haklı, ancak yaptıkları tutum elbetteki yanlış. Madem bir iş yapıyorsunuz, doğru düzgün yapın. Orasına karışamam.
    Konuşan ve videoyu çeken Gökmen Barikan hocamız hakkında yukarıda bilgi verdim. Kendisi olası bir durumda zaten her şeyi arayacak durumda ama bayanın yaptığı tutuğum dediğiniz gibi.
  • 27-09-2014, 19:03:13
    #16
    öncelikle edepsiz ve hayasız olan videoyu çekenlerdir kendi görüşüm nedenlerini sayayım.
    ordaki abimiz aileleriyle sosyal aktivite için gelmiş oturacakları 1 saat.
    kadın burda çocuğunuza birisi çarpsa diye tehdit ediyor buna bakarak bile dava edilebilir.
    ben poliside çektim bişey olmadı diyor sen kişilik hakkı nedir bilmiyorsun galiba.
    insanların fotoğraf ve video vb gizli telif yasaları ve yaşam hakları var.
    gördüğümüz üzere 10 metre alan dışından geçebilecek olan bisikletliler illa burdan geçecez diye tutturması
    videoda yeni türkiye diyor? bu videonun başlığı bile ne anlama geldiği belli siyasi yönden.
    ayrıca facebook sayfasının reklamını böyle rezil ve şerefsizce tanıtım yapması iğrenç birşey.
    olay kısaca adamlar oturmuş çay içip aileleriyle yemek yeyip sohbet etmek.adamların yaptıklarına bak amca orda diyorki kardeşim ara polisi biz gereken herşeye hazırız diyor ve hala hala adam sanki yaratık çeker gibi bunu facebooka koyacaz bakın görün.
    insanlar birbirine hoşgörü olmadığı ortada.kadın diyor ordan bağırıyor benim kişilik haklarım var çekme videoyu diyor.!
    haksız bisikletliler.o adam orda piknik ihtiyacını gidermek için yer yapılsa idi sadece bisikletli yol yapılması onları haklı duruma düşürmez.adam belki o manzarada piknik yapmak istiyor.devletin kamuya açık olan heryerden herkez yararlanır arkadaş.bu arkadaşlar gitsin bakalım denize plaja çit çeken otelleri çeksinler adamın aklını alırlar.
  • 27-09-2014, 19:08:30
    #17
    Otomobil yolunda piknik yapsınlar, arabalara kızsınlar, Sağ kalırlarsa tabi
  • 27-09-2014, 19:24:40
    #18
    İyi bir aileye denk gelmişler, ters birileri olsaydı "Polisi arayacağım, internete vereceğim videonuzu izlersiniz" gibi cümlelerle kavga çıkartabilirlerdi.