öncelikle edepsiz ve hayasız olan videoyu çekenlerdir kendi görüşüm nedenlerini sayayım.
ordaki abimiz aileleriyle sosyal aktivite için gelmiş oturacakları 1 saat.
kadın burda çocuğunuza birisi çarpsa diye tehdit ediyor buna bakarak bile dava edilebilir.
ben poliside çektim bişey olmadı diyor sen kişilik hakkı nedir bilmiyorsun galiba.
insanların fotoğraf ve video vb gizli telif yasaları ve yaşam hakları var.
gördüğümüz üzere 10 metre alan dışından geçebilecek olan bisikletliler illa burdan geçecez diye tutturması
videoda yeni türkiye diyor? bu videonun başlığı bile ne anlama geldiği belli siyasi yönden.
ayrıca facebook sayfasının reklamını böyle rezil ve şerefsizce tanıtım yapması iğrenç birşey.
olay kısaca adamlar oturmuş çay içip aileleriyle yemek yeyip sohbet etmek.adamların yaptıklarına bak amca orda diyorki kardeşim ara polisi biz gereken herşeye hazırız diyor ve hala hala adam sanki yaratık çeker gibi bunu facebooka koyacaz bakın görün.
insanlar birbirine hoşgörü olmadığı ortada.kadın diyor ordan bağırıyor benim kişilik haklarım var çekme videoyu diyor.!
haksız bisikletliler.o adam orda piknik ihtiyacını gidermek için yer yapılsa idi sadece bisikletli yol yapılması onları haklı duruma düşürmez.adam belki o manzarada piknik yapmak istiyor.devletin kamuya açık olan heryerden herkez yararlanır arkadaş.bu arkadaşlar gitsin bakalım denize plaja çit çeken otelleri çeksinler adamın aklını alırlar.