• 27-09-2014, 06:43:08
    #1
    Siteme giremiyorum yahu nereye tıklasam bu salak şey çıkıyor ! Şu aşağıdaki resimi upload etmek için hizliresim'e gireyim dedim ona bile giremedim ftp'ye attım öyle göstermeye çalıştım !

  • 27-09-2014, 06:52:53
    #2
    modemi aç kapa düzeliyor bende dün deli olmuştum. ttnet ve yandex in ortak şerefsizliğinden başka bişey değil bu
  • 27-09-2014, 07:28:34
    #3
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modemi aç kapa düzeliyor bende dün deli olmuştum. ttnet ve yandex in ortak şerefsizliğinden başka bişey değil bu
    Hiçbir siteye giremiyorum hala devam ediyor.
  • 27-09-2014, 11:47:34
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az önce bende de aynısı oldu, kafayı yedim. Modemi kapatıp açtım düzeldi.
  • 27-09-2014, 11:49:22
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dün Banada Musallat Olmuştu Çerezleri Sildim Düzeldi.
  • 27-09-2014, 19:30:55
    #6
    ttnet zaten kendinden nefret ettirdide , yandexte ettirmek istiyor sanırım artık banada musallat oluyor
  • 27-09-2014, 19:39:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ttnetin aç gözlülügünün yanı sıra ttnet magduriyetligi