• 26-09-2014, 13:40:47
    #28
    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 yıl önceki gittigiyor operasyonunu hatılatırım, iyi hoplattılar bazılarını
    gittigidiyor hoplatmaları ürün alarak olmadı hocam yolda giden kargo aracını durdurur kargoları açar bakarsınız fatura yoksa olay bitmiştir. gittigidiyor da binlerce satıcı var her birinden denemek için 1 ürün alsanız nasıl alacaksınız ? devletin böyle bir ödeme kalemi yok hadi aldınız ürünler ne oldu adam abuk sabuk ürünler satıyor aldın faturası geldi o zaman ne olacak ? sandıgınız gibi değil yani bu işler deneme yanılma ile olmuyor açarsınız kargoyu fatura yoktur yaparsınız işlemi
  • 26-09-2014, 13:43:54
    #29
    Üyeliği durduruldu
    şirket ve kuruluş ise tabi gider göstermek için bunu talep edebilir
  • 26-09-2014, 13:44:36
    #30
    yanıldınız. maliye direk gg nin hesaplarını kontrol ederek sadece benim çevremde 5-6 kişiye 5bin ile 110 bin arası ceza kesti.
    nerden mi biliyorum. özellikle 1 tanesi evden pc toplayıp satan belediye memuru bir adamdı. hergün nerede ise 10 makina satışı vardı. bizden aldığı faturaları kutuya atıyordu ve fatura olarak gösteriyordu. satış toplamınından alış farkını gg de başladığı günden hesaplayıp vergi çıakrdılar. 45 bin lerden karşılıklı anlaşma ile 5 bine düştü.
  • 26-09-2014, 20:47:34
    #31
    Üyeliği durduruldu
    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanıldınız. maliye direk gg nin hesaplarını kontrol ederek sadece benim çevremde 5-6 kişiye 5bin ile 110 bin arası ceza kesti.
    nerden mi biliyorum. özellikle 1 tanesi evden pc toplayıp satan belediye memuru bir adamdı. hergün nerede ise 10 makina satışı vardı. bizden aldığı faturaları kutuya atıyordu ve fatura olarak gösteriyordu. satış toplamınından alış farkını gg de başladığı günden hesaplayıp vergi çıakrdılar. 45 bin lerden karşılıklı anlaşma ile 5 bine düştü.
    Gg ile burayi bir mi tutuyorsunuz? Gittigidiyor.com da gunde az 50 bin liralik para donuyordur. En kotu gunden bahsediyorum. Maliye gelip burda ki islere bakmaz daha o kadar buyuk hacimli ticaret olmuyor burada, mesela atiyorum bi tane grafikerle anlastim ve yaptigi isi begenirsem eger direk telefondan veya skype den anlasiyorum (yani r10 da bir defa is yapmis oluyorum)