Anket LG G3 mü iPhone 5S mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 77
LG G3 mü iPhone 5S mi?
LG G3
%58,44 (45 Oy)
iPhone 5s
%41,56 (32 Oy)
  • 25-09-2014, 09:57:17
    #1
    Arkadaşlar selamlar,

    LG G3 aldım ama aklım iphone 5s'de kaldı. Sizce iyi mi yapmışım? Yoksa geri verip 5S mi almalı? Aklıma kurt düştü vallahi

    Edit: lg ısınma sorunu nedeniyle iphone 6 aldım. Lg performans olarak cok iyi ama ısınma olayi basli başına dert.
  • 25-09-2014, 09:59:45
    #2
    Bir 5S kullanıcısı olarak G3 ü öneririm
  • 25-09-2014, 10:25:16
    #3
    ByAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir 5S kullanıcısı olarak G3 ü öneririm
    neden peki hocam?
  • 25-09-2014, 10:28:31
    #4
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Kesinlikle G3
  • 25-09-2014, 10:28:58
    #5
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden peki hocam?

    G3 şarj, çözünürlük, kamera, ram, işlemci ve batarya kapasitesi olarak üstün bir telefon
  • 25-09-2014, 10:53:43
    #6
    " g3 almışsın, aklın iphone5s'demi kaldı. " dersem evet aklın 5s'de kalabilir,
    fakat bir de şöyle söyleyeyim " piyasanın canavarını almışsın, senin aklın palyaço'da mı kaldı ".

    bir android kullanıcısı olarak iphone5'i ilk çıktığında almıştım. artık bu sefer bırakıyorum diye lanet edip geçtiğimiz hafta lg g2 aldım oh be hayat varmış diye resmen haykırdım. apple, saf kalite, çok stabil, adamlar düşünüyor falan filan laflara benim karnım tok, seni bilemem.

    - şarj aletini yanında taşımanın ne demek olduğunu ben biliyorum, 1.5 yıl günde 2 defa şarj etmek ne demek sen biliyor musun?
    - ekranı kısık, 3g'si kapalı, lokasyon ayarları kapalı, ve bi çok özelliği kapalı olarak sabah %100 iken öğlen 15:00'de şarjın %15 kalması ne demek ben biliyorum, hele bi de %18 %14 %12 %19 %8 gibi rakamlarda telefon kapanıyor ya, taşla ezesin geliyor
    - millet cayır cayır 10+ saat pil ömrü kullanırken, usb portu gördüğün yere telefonu şarj olsun diye bağlamanın nasıl duygu olduğunu ben biliyorum

    kısacası durduk yere paranoya sahibi oluyorsun, bunlar şahsi görüşümdür.
  • 25-09-2014, 11:07:51
    #7
    ya kardeşim 4-5 aydır iphone 5s kullanıyorum şarj aletine bağımlı oldum kaldım. istersen takas edelim vala en iyisini yapmıssın sen bence.
  • 25-09-2014, 12:47:03
    #8
    wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " g3 almışsın, aklın iphone5s'demi kaldı. " dersem evet aklın 5s'de kalabilir,
    fakat bir de şöyle söyleyeyim " piyasanın canavarını almışsın, senin aklın palyaço'da mı kaldı ".

    bir android kullanıcısı olarak iphone5'i ilk çıktığında almıştım. artık bu sefer bırakıyorum diye lanet edip geçtiğimiz hafta lg g2 aldım oh be hayat varmış diye resmen haykırdım. apple, saf kalite, çok stabil, adamlar düşünüyor falan filan laflara benim karnım tok, seni bilemem.

    - şarj aletini yanında taşımanın ne demek olduğunu ben biliyorum, 1.5 yıl günde 2 defa şarj etmek ne demek sen biliyor musun?
    - ekranı kısık, 3g'si kapalı, lokasyon ayarları kapalı, ve bi çok özelliği kapalı olarak sabah %100 iken öğlen 15:00'de şarjın %15 kalması ne demek ben biliyorum, hele bi de %18 %14 %12 %19 %8 gibi rakamlarda telefon kapanıyor ya, taşla ezesin geliyor
    - millet cayır cayır 10+ saat pil ömrü kullanırken, usb portu gördüğün yere telefonu şarj olsun diye bağlamanın nasıl duygu olduğunu ben biliyorum

    kısacası durduk yere paranoya sahibi oluyorsun, bunlar şahsi görüşümdür.
    Doğrudur, elbette bu konuyu açmamdaki amaç da zaten daha önce hem büyük ekran telefon kullanmamış olmam, hem de iphone kullanmamış olmam. Bundan önce samsung kullanıyordum, onda da şarj sıkıntısını çok iyi yaşadım. Bakalım alışırım sanırım şimdilik iyi gidiyor kullanımı. Ama taşıması çok sıkıntı, cepte taşıyamıyorum, elde taşıyamıyorum. Kılıf vs sordum 3-5 yerde yok dediler. Bu noktalarda biraz sıkıntılı.

    Yorumlar için teşekkürler.
  • 25-09-2014, 13:03:36
    #9
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    5S kullanıcısıyım zarif ve ikinci eli iyi ve seviyorum, zevk meselesi aslında
    10 kişiden kaç tanesi telefonu mesaj telefon sosyal ağlar dışında kullanıyor ki.
    Ha 3 ayda bir yeni model çıkarmasalar belki android bi telefon alırdım önceliğimde g3 olurdu şu an için.