5S kullanıcısıyım zarif ve ikinci eli iyi ve seviyorum, zevk meselesi aslında
10 kişiden kaç tanesi telefonu mesaj telefon sosyal ağlar dışında kullanıyor ki.
Ha 3 ayda bir yeni model çıkarmasalar belki android bi telefon alırdım önceliğimde g3 olurdu şu an için.