IMEI kaydı hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IMEI kaydı hakkında
2
●
247
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
IMEI kaydı hakkında
18-09-2014, 01:44:03
#1
Chile_Mix
Başkası için kendi kayıt hakkımı kullandığımda dikkat etmem gereken şeyler nelerdir?
18-09-2014, 01:54:08
#2
SemihDemir
Aslında dikkat edilecek pekte birşey yok. Sorunsuz kişiye verirsen sorun yaşamazsın.
18-09-2014, 01:59:57
#3
Respective
Üyeliği durduruldu
cihaz kaydı problem olacagını sanmam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler