Merhaba arkadaşlar,
Yeni bi telefon alacağım.
Şu an note 2 kullanıyorum ve de 2 kez ciddi şekilde düşürdüm.
1. sinde iç ekran kırıldı 470 tl tamir ücreti verdim yaptırdım.
2. kez dış ekran kırıldı 450 tl istediler, yaptırmadım bu şekilde kullanıyorum.
Kasko yaptırmak istiyorum ama sizin görüşleriniz nelerdir?
Yaptırıp memnun kalan ya da kalmayanlar var mı?
Hangi firmayı önerirsiniz ?
Cepkask firmasını buldum ama telefondan ulaşılmıyor bi türlü, sürekli boşa alıyorlar hattı.
Mail den ise verimli geri dönüş alamadım.
Düşüncelerinizi bekliyorum..
Cep telefonlarına kasko gerekli mi ?
Evet
Hayır