Anket Cep telefonlarına kasko gerekli mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 13
Cep telefonlarına kasko gerekli mi ?
Evet
%46,15 (6 Oy)
Hayır
%53,85 (7 Oy)
  • 09-09-2014, 11:59:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,
    Yeni bi telefon alacağım.
    Şu an note 2 kullanıyorum ve de 2 kez ciddi şekilde düşürdüm.
    1. sinde iç ekran kırıldı 470 tl tamir ücreti verdim yaptırdım.
    2. kez dış ekran kırıldı 450 tl istediler, yaptırmadım bu şekilde kullanıyorum.

    Kasko yaptırmak istiyorum ama sizin görüşleriniz nelerdir?
    Yaptırıp memnun kalan ya da kalmayanlar var mı?
    Hangi firmayı önerirsiniz ?
    Cepkask firmasını buldum ama telefondan ulaşılmıyor bi türlü, sürekli boşa alıyorlar hattı.
    Mail den ise verimli geri dönüş alamadım.

    Düşüncelerinizi bekliyorum..
  • 09-09-2014, 12:03:29
    #2
    Bendede note 2 vardı bir kere 3 kattan düştü ekranı yaptırdım daha sonrada cebimden düşünce telefonu değiştirdim. Kasko yaptırmana gerek yok bence
  • 09-09-2014, 13:34:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Yeni bi telefon alacağım.
    Şu an note 2 kullanıyorum ve de 2 kez ciddi şekilde düşürdüm.
    1. sinde iç ekran kırıldı 470 tl tamir ücreti verdim yaptırdım.
    2. kez dış ekran kırıldı 450 tl istediler, yaptırmadım bu şekilde kullanıyorum.

    Kasko yaptırmak istiyorum ama sizin görüşleriniz nelerdir?
    Yaptırıp memnun kalan ya da kalmayanlar var mı?
    Hangi firmayı önerirsiniz ?
    Cepkask firmasını buldum ama telefondan ulaşılmıyor bi türlü, sürekli boşa alıyorlar hattı.
    Mail den ise verimli geri dönüş alamadım.

    Düşüncelerinizi bekliyorum..
    Teknosa kasko yapıyor, telefonu'da oradan alırsanız gayet iyi olabilir.
  • 09-09-2014, 13:36:32
    #4
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/cepkask

    böyle bir firmaya para bayılmak isterseniz seçim, tercih sizin.

    Depremi doğal afetlerden saymayan bir firmadan bahsediyoruz
  • 09-09-2014, 16:14:37
    #5
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknosa kasko yapıyor, telefonu'da oradan alırsanız gayet iyi olabilir.
    Teknosadan telefon vs. almak istemiyorum. O yüzden başka alternatif arıyorum.


    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/cepkask

    böyle bir firmaya para bayılmak isterseniz seçim, tercih sizin.

    Depremi doğal afetlerden saymayan bir firmadan bahsediyoruz
    Başka bi firma da bulamadım açıkcası.
    Tek el galiba bunlar.
  • 09-09-2014, 16:32:22
    #6
    kasko poliçesini iyice okuyun dışarda suya düşsün kasko karşılıyor evde wc düşsün karşılamıyor. wcde telefonun ne işi var çok enterasan maddeleri var bu olay bir müşterimin başına geldi.

    cepkaskoyu onaylatmanız gerekli bunu unutmayın. internet üzerinden yapıyorlar aldıktan sonra yapmalısınız.

    sıvı temasına kaskosu var deniliyor. yukarıda yazdıklarım gibi saçma sapan mevzuları var. suya düşürüp gittiğinizde yardımcı olmuyorlar suya düşüp çıkartın 1 2 gün sonra kapandı açılmadı sudan kaynaklı kornizon hataları diye madde var. yapılıyor.

    cocuğunuza yada akrabanıza verdiniz düşürdü ekranı kırıldı cepkask karşılamıyor. ben düşürdüm fatura sahibi düşürdü demelisiniz.

    +18 yasından küçükler kasko yaptıramaz. +18 yaşından küçüklere tlf alırsanız kasko da alırsanız kasko geçerli olmuyor.

    çalınırsa mutlaka polisi arayın zabıt tutturun. tam hatırlamıyorum evde kasko geçiyor. iş yerinde değil.

    verdiğiniz dilekce yani beyana göre işlem yapıyorlar. hiç bir güvence olmamasından iyi

    bence ekran koruyucu var boss herkez bilir onu yaptır birde etrafına kılıf çerçeveyi saracak şekilde gerisini düşünme

    anlattığım olay sadece cepkask ile ilgilidir diğer firmaları bilmiyorum