Yazı görüntülerinde sıkıntım var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazı görüntülerinde sıkıntım var?
6
●
396
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yazı görüntülerinde sıkıntım var?
05-09-2014, 14:52:46
#1
Tolgahanuzun
Arkadaşlar bilgisayara format da attım düzelmedi. Sorun nedir acaba?
Kötü görünüyor bir şey oldu değişti :/
05-09-2014, 14:56:38
#2
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende de aynısı oldu bugün sistem geri yükleme yaptım düzeldi
05-09-2014, 14:57:09
#3
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Adres çubuğuna;
chrome://flags
yazın.
Açılan pencerede
DirectWrite'ı Devre Dışı Bırak
seçeneğini
Etkinleştir
yapın ve yeniden başlatın.
05-09-2014, 15:01:53
#4
Tolgahanuzun
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adres çubuğuna;
chrome://flags
yazın.
Açılan pencerede
DirectWrite'ı Devre Dışı Bırak
seçeneğini
Etkinleştir
yapın ve yeniden başlatın.
Senden Allah razı olsun Kardeşim ya, çıldırıyordum şuan şurada. Halletim teşekkür ederim.
05-09-2014, 15:03:21
#5
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Senden Allah razı olsun Kardeşim ya, çıldırıyordum şuan şurada. Halletim teşekkür ederim.
Dün gece bende çok kurcaladım baya sinir etti, kurcalarken bulmuştum.
05-09-2014, 15:04:24
#6
BReeD
Viral için teşekkürler.
05-09-2014, 15:05:21
#7
misal
Yeni chrome güncellemesi ile olan bir durum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler