• 25-08-2014, 03:16:52
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hem ucuz hem lezzetli o yüzden hiç boş kalmıyorlar.
  • 25-08-2014, 03:18:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    1 liraya satanlar var şehrimiz'de otururken sohbet etmiştik, günde 100 120 tane satıyorum, aylık bana her şey çıkınca 1500 1600 lira diyor.

    Kaliteli yerler tabi daha çok kazancaklardır, 5-10 sene boyunca çiğ köfte'de iş var bence.
  • 25-08-2014, 03:18:56
    #12
    Canım çekti konu yüzünden. Bir tandoğanda var açık. Şimdi koleje 1 dürüm için sipariş versem söver adam ya
  • 25-08-2014, 11:25:42
    #13
    Çiğköftecilik ölmücek bir meslektir. Battalbey , Adıyamanlı gibi ünlü kişilerin marka adına girersen karın çok yüksek olur. Ayrıca öğrencilerin olduğu mekanı seçmen lazım ki iyi kazanırsın.
  • 25-08-2014, 11:42:19
    #14
    Markaya göre değişir ama kanaatimce her türlü iş yapar önemli olan işlek bir caddeden dükkan almak fikir edinmek amacı ile şu linki bir inceleyin derim

    http://www.iskuruyorum.com/bayilik/m...oftecisi/9992/
  • 25-08-2014, 11:56:59
    #15
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Respective adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çiğköftem markası daha iyi kazandırabilir

    Bencede çiğköftem markası kazandırır adamlar yufkaya sadece marolu dayayıp yedirmiyor zengin içerik
    http://www.cigkoftem.com/hafun/resim...1385120466.jpg
  • 25-08-2014, 11:58:02
    #16
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede çiğköftem markası kazandırır adamlar yufkaya sadece marolu dayayıp yedirmiyor zengin içerik
    http://www.cigkoftem.com/hafun/resim...1385120466.jpg
    Yapmayın,etmeyin. Canımız çekiyor hocam.
  • 25-08-2014, 12:35:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    şu resime baktım şimdi karnım acıktı acıkmaktan ziyade cigköfte cekti
  • 25-08-2014, 13:33:47
    #18
    Tek basiniza yapacaksaniz bu isi zorlanacaksiniz hocam 7/24 calisir sabah 10-11 gece 12-1 acik kalmak zorundasiniz tatiliniz yoktur bayram desen 1 gun kapatabilirsiniz gunluk getirisi islek bir yerdeyse 300-500 arasi bir miktar olacaktir eger girdi cikti dengesini kuramazsaniz kar edemezsiniz yani borcunuz cok var ise zorlanacaksinizdir..