• 25-08-2014, 00:13:04
    #1
    İlerleyen zamanlarda çiğköfte işine girmeye düsünüyorum güzel bir yer mekan bulacam ama iyi iş oldugunu biliyorum ne kadardır kar oranı vs ?
  • 25-08-2014, 00:18:58
    #2
    Kurumsal Üye
    Alacağınız markaya göre kâr oranı değişir elbette. Ancak genel olarak baktığınız zaman kazancı gayet iyidir. Önemli olan işlek bir yerde ucuza bir dükkan tutup masraflarınızı düşük tutmanızdır.
  • 25-08-2014, 00:19:10
    #3
    vallahi bizim burda çalısan adam var çig kofte dukkanı açmıs işi duzene koydukdan sonra hanımına bırakmıs o işletıyor gayetde guzel iş yapıyor yazın dukkanın onune dondurma falan koyuyor kışinda mısır falan işlek bır yer olması lazım hocam dukkan kıraları da fazla işlek bir cadde onuda goz onunde bulundurun benım kanatımca iş yapar allah bol kazanç versın
  • 25-08-2014, 00:23:16
    #4
    bir ara çok poülerdi ama şuan nedir bilmiyorum. bnece sadece çiğ köft değil de yanında bir şeyler daha olsa iyi olur.
  • 25-08-2014, 00:25:39
    #5
    tanıdığım toptan çiğ köfte satan yer var istanbul avrupa yakasında

    numarasını istersen pm atabilirim.
  • 25-08-2014, 00:36:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çiğköftem markası daha iyi kazandırabilir
  • 25-08-2014, 03:10:08
    #7
    Markaya tada göre güzel paralar kazanabilirsiniz işlek caddeye kurarsanız gayet iyi kazanabilirsiniz. Ancak gelişi-gidişi ne kadardır bilemiyorum. Bayiilik verenlerin zaten zorunlu şartları oluyor örneğin renkler, afişler, reklam vs gibi.

    Bardak mısır, dondurma, midye gibi çeşitlerde koyabilirsiniz onlardan da ek gelir çıkartabilirsiniz. Ancak çiğköftecilere falan sormak daha mantıklı işin gideri geliri maliyeti nedir ne değildir. Sorup araştırın. Birde sabahtan geceye kadar çalışacaksınız bayağı uğraştıracak bir iş.
  • 25-08-2014, 03:12:31
    #8
    Bitkisel çiğ köfteci aç bence.

    Arkadaşla gittik öyle bir yere. Toplamda 2 dürüm, 2 ay hesabı 15 TL mi ne ödedik.

    Ya yanlış hesapladı ya da gerçekten pahalıydı. Bir daha da gitmedik oraya
  • 25-08-2014, 03:13:00
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bir lise ya da ilkokul yakınından alın dükkanı. Bizim burada hiç boşdurmuyor dükkanlar.