Benim konumu kim kapattı.
10
●681
- 20-08-2014, 19:57:24iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tartısma çikacak bir konu degil sadece sorgulama. Ayrıca kilitte vurulmamıs direk silinmis.
Eğer öyle bir sey oldu bilgilendirmeleri lazım su an merak ediyorum ne için kapandıgını. - 20-08-2014, 20:02:18Modların davranısları. Geçen bir mod ile tartısmaya girdim ne hakim ne savcı ne avukat ne hukuk adamı gelmis modlarla böyle konusamasın tak 3 ay off topic cezası ve 2 gün ban.Şikayetim var bölümüde gözükmüyor zaten off topicden banlanınca onuda çözüm bulanamadı.JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moderatörler fazla kafasına göre iş yapıyolar su an mesela bunları yazdım diye yine biri ceza verebilir bana elestireye gelemiyolar kendileri forumun sahibi sanıyolar ve modların birbirinin ne yaptıklarındanda haberi yok.Artık radmin forumdan kazandıgı paranın peşinde moderatörleri bırakmıs forumu ne ilgileniyor ne soruyor sadece kodlamalar yapıyor yeni yeni özellikler ekliyor vs .
Radmine mesaj attim şikayet için 3 haftadır cevap yok - 20-08-2014, 20:19:07Şimdi o adamların suyuna gideceksin hocam, baktığımız zaman yetki onlarda kötüye de kullanır iyiyede. Kötüye kullandığında iş çıkar tabi, ama zıttına gidip iş çıkarmaktansa suyuna gideceksin yani yapacak birşey yok güç adamların elinde. Tabi böyle diyorum diye her zaman haklı olmaları anlamına gelmiyor. Sen haklı olmasalar bile "haklısınız" diyip işine bakacaksın. Köprüyü geçene kadar ayıya dayı de, adamlarla bir samimiyetin yok iletişimin yok yani işini halletirmeye bak suyuna git işte. Ben pek iletişime girmedim hangi moderator iyi yada kötü huylu bilemem, artık kafanı saran moderatoru bulup her zaman onunla muhattap olacaksın. bu işler böyle yürürMoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
