Siz görmeden yazılmış bir mesaj yüzünden olabilir, ha pire için yorgan yakmak yanlış tabi konuyu silene kadar aykırı mesajları silmelilerdi.
O değilde alt tarafı konu la, niye bu kadar peşine düştün biri kapanır öteki açılır satış konun değil ilan konun değil...
Modların davranısları. Geçen bir mod ile tartısmaya girdim ne hakim ne savcı ne avukat ne hukuk adamı gelmis modlarla böyle konusamasın tak 3 ay off topic cezası ve 2 gün ban.Şikayetim var bölümüde gözükmüyor zaten off topicden banlanınca onuda çözüm bulanamadı.
Moderatörler fazla kafasına göre iş yapıyolar su an mesela bunları yazdım diye yine biri ceza verebilir bana elestireye gelemiyolar kendileri forumun sahibi sanıyolar ve modların birbirinin ne yaptıklarındanda haberi yok.Artık radmin forumdan kazandıgı paranın peşinde moderatörleri bırakmıs forumu ne ilgileniyor ne soruyor sadece kodlamalar yapıyor yeni yeni özellikler ekliyor vs .
Radmine mesaj attim şikayet için 3 haftadır cevap yok