• 20-08-2014, 19:48:20
    #1
    Dizi oyuncuları aldıgı paralar hakkında konum vardı kapanmıs.Hiç bir nedende yok bana gelen iyice diktatörlesti forum kapanan kapana konu radmin başında olmayınca..
  • 20-08-2014, 19:51:35
    #2
    Modlar arasında dizi oyuncusu varsa
  • 20-08-2014, 19:55:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Konuda tartışma çıkmış, veya aşırı bildirim aldı ise onlar'da kapatmıştır.
  • 20-08-2014, 19:57:24
    #4
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda tartışma çıkmış, veya aşırı bildirim aldı ise onlar'da kapatmıştır.
    Tartısma çikacak bir konu degil sadece sorgulama. Ayrıca kilitte vurulmamıs direk silinmis.


    Eğer öyle bir sey oldu bilgilendirmeleri lazım su an merak ediyorum ne için kapandıgını.
  • 20-08-2014, 19:57:25
    #5
    Siz görmeden yazılmış bir mesaj yüzünden olabilir, ha pire için yorgan yakmak yanlış tabi konuyu silene kadar aykırı mesajları silmelilerdi.

    O değilde alt tarafı konu la, niye bu kadar peşine düştün biri kapanır öteki açılır satış konun değil ilan konun değil...
  • 20-08-2014, 20:02:18
    #6
    JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz görmeden yazılmış bir mesaj yüzünden olabilir, ha pire için yorgan yakmak yanlış tabi konuyu silene kadar aykırı mesajları silmelilerdi.

    O değilde alt tarafı konu la, niye bu kadar peşine düştün biri kapanır öteki açılır satış konun değil ilan konun değil...
    Modların davranısları. Geçen bir mod ile tartısmaya girdim ne hakim ne savcı ne avukat ne hukuk adamı gelmis modlarla böyle konusamasın tak 3 ay off topic cezası ve 2 gün ban.Şikayetim var bölümüde gözükmüyor zaten off topicden banlanınca onuda çözüm bulanamadı.


    Moderatörler fazla kafasına göre iş yapıyolar su an mesela bunları yazdım diye yine biri ceza verebilir bana elestireye gelemiyolar kendileri forumun sahibi sanıyolar ve modların birbirinin ne yaptıklarındanda haberi yok.Artık radmin forumdan kazandıgı paranın peşinde moderatörleri bırakmıs forumu ne ilgileniyor ne soruyor sadece kodlamalar yapıyor yeni yeni özellikler ekliyor vs .




    Radmine mesaj attim şikayet için 3 haftadır cevap yok
  • 20-08-2014, 20:03:11
    #7
    Ciddi tartışmalar olan konularda bile konu silinmiyor kilitleniyor genelde.. Acaba bu neden silindi? Bende merak ettim.
  • 20-08-2014, 20:05:08
    #8
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi tartışmalar olan konularda bile konu silinmiyor kilitleniyor genelde.. Acaba bu neden silindi? Bende merak ettim.



    Son açtıgım konular .
  • 20-08-2014, 20:19:07
    #9
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modların davranısları. Geçen bir mod ile tartısmaya girdim ne hakim ne savcı ne avukat ne hukuk adamı gelmis modlarla böyle konusamasın tak 3 ay off topic cezası ve 2 gün ban.Şikayetim var bölümüde gözükmüyor zaten off topicden banlanınca onuda çözüm bulanamadı.


    Moderatörler fazla kafasına göre iş yapıyolar su an mesela bunları yazdım diye yine biri ceza verebilir bana elestireye gelemiyolar kendileri forumun sahibi sanıyolar ve modların birbirinin ne yaptıklarındanda haberi yok.Artık radmin forumdan kazandıgı paranın peşinde moderatörleri bırakmıs forumu ne ilgileniyor ne soruyor sadece kodlamalar yapıyor yeni yeni özellikler ekliyor vs .




    Radmine mesaj attim şikayet için 3 haftadır cevap yok
    Şimdi o adamların suyuna gideceksin hocam, baktığımız zaman yetki onlarda kötüye de kullanır iyiyede. Kötüye kullandığında iş çıkar tabi, ama zıttına gidip iş çıkarmaktansa suyuna gideceksin yani yapacak birşey yok güç adamların elinde. Tabi böyle diyorum diye her zaman haklı olmaları anlamına gelmiyor. Sen haklı olmasalar bile "haklısınız" diyip işine bakacaksın. Köprüyü geçene kadar ayıya dayı de, adamlarla bir samimiyetin yok iletişimin yok yani işini halletirmeye bak suyuna git işte. Ben pek iletişime girmedim hangi moderator iyi yada kötü huylu bilemem, artık kafanı saran moderatoru bulup her zaman onunla muhattap olacaksın. bu işler böyle yürür