• 16-08-2014, 15:42:23
    #10
    adam 3 senedir banlı. hala geçen yok
  • 16-08-2014, 15:52:14
    #11
    Bence trade sayısı değil ticaret miktarı önemli. Bu yüzden ticaret yapacağım kişilerin öncelikle kaçar TL'lik ticaretler yaptığını incelerim. 10 TL'den 100 ticaret yapsa diğer adam 1.000 TL'lik ticaret yapsa birisi 100 trade kazanırken diğeri 1 trade kazanıyor görünüş olarakta 100 tradeli adam çok daha güvenli duruyor gel gelelim iş öyle değil
  • 16-08-2014, 16:09:24
    #12
    O değilde "***********" diye pozitif trade veren var

  • 17-08-2014, 19:35:04
    #13
    Hun un durumu farklı diye biliyorum ben
    Şimdi eğri oturup doğru konuşalım arkadaşlar 2 itraderı olan adam çıkıp her zaman binlerce liralık alışveriş yaptım diyor. Siz bunu yiyor musunuz?
  • 17-08-2014, 19:46:04
    #14
    https://www.r10.net/ticaret/36205

    Yahu şu adam 122 tane - trade almış, bir taneside çıkıp dememiş mi "bu adam dolandırıcıdır" adam 122 kişiyi çarpmış helal olsun, azılı dolandırıcılardanmış..

    Bu arada @Neymaro "Herif yalama olmuş. Düşene bide ben vuruyum. Vuruyum derken tekme atayım yani" bu nedir arkadaş?

    Adamla makara yapıyorlarmış
  • 17-08-2014, 19:48:30
    #15
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence trade sayısı değil ticaret miktarı önemli. Bu yüzden ticaret yapacağım kişilerin öncelikle kaçar TL'lik ticaretler yaptığını incelerim. 10 TL'den 100 ticaret yapsa diğer adam 1.000 TL'lik ticaret yapsa birisi 100 trade kazanırken diğeri 1 trade kazanıyor görünüş olarakta 100 tradeli adam çok daha güvenli duruyor gel gelelim iş öyle değil örn: hun adam 10 TL'ye kastığı tradelerle itibar yaratıp birçok kişiyi dolandırıp gitmiş .
    Konu tam olarak bilmeden herkesi dolandırıp gitmiş gibi birşey söylemek çok doğru olmaz.
  • 17-08-2014, 19:51:01
    #16
    ben
  • 17-08-2014, 19:51:55
    #17
    7 8 yıldır uyeyım kımseden trader ıstemedım alısverıslerde. Isteseydım ılk sıralarda olurdum sanıyorum
  • 17-08-2014, 21:13:02
    #18
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu tam olarak bilmeden herkesi dolandırıp gitmiş gibi birşey söylemek çok doğru olmaz.
    Konuyu tam bilmiyorum sağdan soldan duyduğum kadarı ile öyle bir yorum yapmıştım editledim mesajımı tam bilmeden yorum yapmak doğru olmaz dediğiniz gibi .