R10.net Trade Skoru Kimde ?
17
●1.559
- 16-08-2014, 15:52:14Bence trade sayısı değil ticaret miktarı önemli. Bu yüzden ticaret yapacağım kişilerin öncelikle kaçar TL'lik ticaretler yaptığını incelerim. 10 TL'den 100 ticaret yapsa diğer adam 1.000 TL'lik ticaret yapsa birisi 100 trade kazanırken diğeri 1 trade kazanıyor görünüş olarakta 100 tradeli adam çok daha güvenli duruyor gel gelelim iş öyle değil
- 17-08-2014, 19:46:04https://www.r10.net/ticaret/36205
Yahu şu adam 122 tane - trade almış, bir taneside çıkıp dememiş mi "bu adam dolandırıcıdır" adam 122 kişiyi çarpmış helal olsun, azılı dolandırıcılardanmış..
Bu arada @Neymaro "Herif yalama olmuş. Düşene bide ben vuruyum. Vuruyum derken tekme atayım yani" bu nedir arkadaş?
Adamla makara yapıyorlarmış
- 17-08-2014, 19:48:30Konu tam olarak bilmeden herkesi dolandırıp gitmiş gibi birşey söylemek çok doğru olmaz.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2014, 21:13:02Konuyu tam bilmiyorum sağdan soldan duyduğum kadarı ile öyle bir yorum yapmıştım editledim mesajımı tam bilmeden yorum yapmak doğru olmaz dediğiniz gibi .kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle