• 08-08-2014, 18:35:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar merhaba
    amazon.com veya newegg.com 159-169$ mini pc almak istiyorum daha önce bu sitelerden alışveriş yapan oldu mu ?
    ürün için vergi tahminen ne kadar öderim ?
    ürünün gümrükte takılma gibi bir sıkıntısı var mı ?
    bu siteler için tecrübeleriniz paylaşırsanız minnettar kalırım
  • 08-08-2014, 18:48:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amazondan kesinlikle alma gümrük limitini geçiyorsa ürün ; özel firma ile gönderiyor ve özel firma gümrük limitini geçtiği için bir sürü masraf çıkartıyor
    ,
    Neweggde türkiyeye satmıyor anladğım kadarıyla,
    sana tavsiye güvenilir bi aliexpress satıcısı bulman ve kargonun üstüne 30dolar yazdırman
    tabi daha önce TRye göndermiş tecrübeli bi satıcı bulmanı öneririm
  • 08-08-2014, 19:01:52
    #3
    Yada urunu @KheizLech; bana yolluyorsun hocam ben gelirken getiriyorum yada bana yollat ben kargolayim dusuk miktarla farketmez
  • 10-08-2014, 18:13:35
    #4
    teşekkür ederim arkadaşlar +r10

    diğer arkadaşlardan da bu konuyla ilgili bilgileri varsa mesajlarını bekliyorum
  • 10-08-2014, 18:17:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Amozon gümrük sıkıntısı veriyor diye biliyorum,hem'de tavsiye etmiyorum.
  • 10-08-2014, 20:07:18
    #6
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amozon gümrük sıkıntısı veriyor diye biliyorum,hem'de tavsiye etmiyorum.
    hocam sorun yaşamayacağım site varmı ?
  • 10-08-2014, 20:29:17
    #7
    R10 dan bir cok arkadaşımız amazondan urun getirmistir. Dikkat etmeniz gereken kısım fiyat limiti gümrük den geçmesi için çok pahali ürünlere yonelmemeniz. 1 ay sururebiliyor siparişinizin gelmesi.

    LG-D802 cihazımdan gönderildi
  • 10-08-2014, 20:34:19
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sorun yaşamayacağım site varmı ?
    hocam ben amazondan aldım ve hiç sıkıntı çekmedim.. yalnız aldığınız ürün 75 euro üzeri ondan dolayı vergi sorunu var..
    yalnız onun da bir çözümü olması lazım.. forumdan bir arkadaş amazondan ps 4 alıp vergi ödemedi.. sonradan amazonun kestiği vergiyi de geri aldı.. ama yöntemi bilmiyorum ne..