• 05-08-2014, 17:26:06
    #1
    Herkese merhaba,

    Ben domain satış bölümünde konu açacağım da şimdi diyelim ki ben domain i açık arttırmaya çıkardım, 5 tl teklif verildi ve teklif öyle kaldı. Ben fiyatı beğenmediğim için (haliyle zarara gireceğim) satışı iptal etme hakkım var mı? İlk kez konu açacağım için bunları sorayım hem forum kurallarına karşı gelmeyeyim. Forum kurallarını okudum o şablona göre konuyu hazırladım ama bu aklıma takılınca yanlış bir şey yapmayayım.
  • 05-08-2014, 17:29:34
    #2
    İptal edemezsiniz o kişiye vermek zorundasınız domaini aksi halde karşı taraf eksi trade vererek şikayet konusu açabilir hakkınızda.
  • 05-08-2014, 17:31:33
    #3
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İptal edemezsiniz o kişiye vermek zorundasınız domaini aksi halde karşı taraf eksi trade vererek şikayet konusu açabilir hakkınızda.
    hımm. Peki hocam ben oraya eklesem. Eğer uygun fiyat alınmazsa satış iptal hakkım mevcuttur veya Satış iptal haklarım saklıdır gibi uyarı ekleyip konuyu açsam olmaz mı? Açıkçası ufak bir kar yapsam direk satarım.
  • 05-08-2014, 17:37:47
    #4
    Ficker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hımm. Peki hocam ben oraya eklesem. Eğer uygun fiyat alınmazsa satış iptal hakkım mevcuttur veya Satış iptal haklarım saklıdır gibi uyarı ekleyip konuyu açsam olmaz mı? Açıkçası ufak bir kar yapsam direk satarım.
    Kurallarda bu şekilde belirtilmiş

    14- İhale başladıktan sonra domain satışından vazgeçmek yasaktır. (Kimse teklif vermediyse ihale iptal edilebilir)
  • 05-08-2014, 17:39:58
    #5
    Başlangıç fiyatını belirlersin sonra ihaleye çıkartırsın.

    Örnek :
    Başlangıç Fiyatı : 30 TL
    Min. Artış : 5 TL
  • 05-08-2014, 17:41:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ficker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hımm. Peki hocam ben oraya eklesem. Eğer uygun fiyat alınmazsa satış iptal hakkım mevcuttur veya Satış iptal haklarım saklıdır gibi uyarı ekleyip konuyu açsam olmaz mı? Açıkçası ufak bir kar yapsam direk satarım.
    Sizce en uygun değeri neyse o fiyattan başlatın konuyu
  • 05-08-2014, 17:42:43
    #7
    İhaleyi zarar etmeyeceğiniz fiyattan başlatabilirsiniz. Yani 30 TL'ye gitse beni kurtırır dediğiniz domaini 1 tl den başlatıp 10 tl de kaldığında sıkıntıya düşmek yerine

    20 TL veya 30 TL den başlatıp zararı minimuna indirebilirsiniz. Tabi bu durum satacağınız domainin özelliklerine göre değişir.
  • 05-08-2014, 17:44:03
    #8
    6 yıllık üyenin bu soruyu sorması çok ilginç
  • 05-08-2014, 18:38:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kafanız'da belirlediğiniz fiyattan başlatmak zorundasınız. 1 liradan bile kalsa o domaini teslim etmek zorundasınız,hem forumdan süreli uzaklaştırma hemde - itrade alabilirsiniz.

    Yani ben domainimi 30 liradan aşağı satmak istemiyorum, o zaman açık arttırmayı 30 liradan başlatacağız.