hımm. Peki hocam ben oraya eklesem. Eğer uygun fiyat alınmazsa satış iptal hakkım mevcuttur veya Satış iptal haklarım saklıdır gibi uyarı ekleyip konuyu açsam olmaz mı? Açıkçası ufak bir kar yapsam direk satarım.
Sizce en uygun değeri neyse o fiyattan başlatın konuyu