Twitterda arkadaş olduklarıma bi türlü DM atamıyorum..Mesajın gönderilemedi.hatası alıyorum..bununla beraber favori ve rtweet de yapamıyorum..herhangi uyarıda verilmedi..sebebi ne olabilir?Çözümü nedir?