arkadaşlar merhaba..
6 ağustosta feyenoord maçında olacağım ancak atatürk havaalanına nasıl giderim bilmiyorum. Sabiha gökçen den yaptım daha önce uçuşlarımı.. Bana atatürk olimpiyat stadyumundan atatürk havaalanına nasıl giderim bilen bir arkadaşımız anlatırsa çok sevinirim.. birde yetişirmiyim ? maç 20.30'da başlıyor bi 15-20 dakika erken çıkacağım bitimden , uçak saati 23.50 .. teşekkür ediyorum şimdiden
atatürk havaalanına ulaşım
9
●463
- 01-08-2014, 23:17:30Üyeliği durdurulduçok teşekkür ederim hocamwinner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2014, 00:18:24Üyeliği durdurulduHocam bu da süper oldu hemen yükleyim unuturumzafer84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ederim 
Valla hocam kalırsa kalırım yani ucak gitsinOzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
01.20 uçağına yer bulursam ona binerim
ama soru bomba
- 02-08-2014, 01:15:10Hocam maçtan dönüşü soruyor, Stada gidişi değil.Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2014, 01:26:49tersini yapsınwinner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 saat çekmez havaalanında olur