• 01-08-2014, 20:23:35
    #1
    Bu film 3d mi arkadaşlar ?

    http://www.cinemaximum.com.tr/filmle...ema=0000000050

    R10 dan alınan kodlar ile gideceğizde küçük kardeşimle kapıda kalmak istemiyorum, çünkü kodlar 3d filmlerde ve imax filmlerde geçerli değil..
  • 02-08-2014, 05:34:43
    #2
    3d değil hocam olsa bile arkadaşla başka filime bilet alıp 3d filime girıorduk salonlar hafta ici bomboş oluor. ardarda 3 filim izlemişliğimiz bile oldu
  • 02-08-2014, 09:10:58
    #3
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3d değil hocam olsa bile arkadaşla başka filime bilet alıp 3d filime girıorduk salonlar hafta ici bomboş oluor. ardarda 3 filim izlemişliğimiz bile oldu
    Sağol hocam içim rahatladı yeğenim illa tranformers diye tutturdu, kapıda kalsak dayılık karizmasınıda çizdirirdik

    Mark Volberg başrolde beklentimiz büyük umarım hayal kırıklığı yaratmaz