Bu film 3d mi arkadaşlar ?
http://www.cinemaximum.com.tr/filmle...ema=0000000050
R10 dan alınan kodlar ile gideceğizde küçük kardeşimle kapıda kalmak istemiyorum, çünkü kodlar 3d filmlerde ve imax filmlerde geçerli değil..
Bu film 3d mi ?
2
●266
- 02-08-2014, 09:10:58Sağol hocam içim rahatladı yeğenim illa tranformers diye tutturdu, kapıda kalsak dayılık karizmasınıda çizdirirdikWowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Mark Volberg başrolde beklentimiz büyük umarım hayal kırıklığı yaratmaz
salonlar hafta ici bomboş oluor. ardarda 3 filim izlemişliğimiz bile oldu