Düğün için konseptin önemli. Kız kardeşim 2012 de evlenmişti onu yazayım bende, 2 ayrı şehirde düğün oldu (erkek tarafı kız tarafı).
İstanbul Adile Sultan Sarayı : 55k düğün ( kokteyl ve nikah,yemek servisi, alkollu-alkolsüz içecek servisi, fotoğraf, gelin-damat ulaşım, enbe orkestrası)
Bursa Şeke Kır Bahçesi: 8k düğün ( pasta, içecek, fotoğraf,yaylı trio çalgı,davul zurna, piyanist)
Evlilik Maliyeti? Düğün Maliyeti?
82
●7.679
- 25-07-2014, 18:48:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 25-07-2014, 18:54:12sakın en iyisini yapayım demeyin sonra acı acı çıkar sizden kadınlar sürekli talep halindedir.En asgarisini yapacan ki ortalama bir şey onlar için büyük bir hedef haline gelsin
düğün alışverişinde ki tek kıstas bu olmadan düğün olmaz diyen hatuna anasının babasının önünde siz bilirsiniz olmazsa olmaz sıkıntı değil deyip olay mahalini terk etmektir.Kızın adı nişan bozduya çıkmasın diye it gibi süründürdü bizim arkadaş.Nişanda oynadık diye kızın babası burayı kadınlar matinesine çevirdiniz dedi bize arkadaş çıktı dedi bu iş ya burda biter yada düğün devam eder.Şimdi çok iyiler
Aza kanaat eden kadından ziyade size bir abi tavsiyesi evlenirken tek aldıgınız kıstas "Merhamet" olsun canım kardeşlerim.Ne talı bir söze nede bir gülüşe kanın merhamet olan insandan asla korkmayın.Yuvam olsun kafasındaki kadın en asgarisini ister yarın olacagını bilir.Söz tepsisi olacak diye 500 lira ödetilir mi
- 25-07-2014, 19:10:36Siz onu bunu bırakında benden size bir abi tavsiyesi olsun nişanlı,evlenecek ve bekar olup ilerde evlenecekler bunu aklınızın bir köşesine yazın;
''''artık hemen hemen büyük çoğunluk okuyor,sakın size borçlu kız kakalamasınlar.evleneceğiniz kız size gelirken zaten sadece terlikle gönderirler hiç bir katkıları olmadığı gibi birde,okurken öğrenim kredisi almıştır okulu bitmiştir ve hemen evlenmişsinizdir kafadan zaten düğün yaptıgın ıcın 50 bın tl içerde iken +10 bin tl de kredi yazılır hanene..bunu sakın unutmayın,kız brclu ıse evınden cıkmadan temızlettırın borcunu,banane evlenınce kendı calıssın ödesin diyebilirler ama buna razı olmayın'''' - 25-07-2014, 19:21:25Sizin içinizi dökmeniz şart bayağı doldurmuşlarproject42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2014, 19:31:13Üyeliği durdurulduAslında sevgiliniz yada hayatınızdaki en değerli kişi kabul ederse düğün yapmak saçma Düğün"de harcanılan 10k 15k para ile yatırım yada dört dörtlük balayı yapılabilir. Nişan yap nişan"da DÜĞÜN GİBİ takı zaten geliyor.
Yaşantılarımız tam konforlu evimiz arabamız dört dörtlük ise elbetteki birşey diyemem . Para varken tabiki NİŞAN DÜĞÜN hepsi yapılmalı ama bunun aksine durumlar var ise bence DÜĞÜN gereksiz.
Her kız aynı yaklaşmaz her erkek aynı yaklaşmaz lakin bu fikir"de olanların sayısı"da bir hayli fazla "yakın çevrem örnekler ve aynı fikirler çok" - 25-07-2014, 19:32:59kişiye ve bütçeye göre değişir, benim bahçem müsait kapımın önünde yaparım kral gibi getirim bi iki dönerci bin kişiye yemek veririm 3 bin tl bile tutmaz ama adam gider otelde yemekli havuz başını kiralarsa bir gece için 600 700 kişiye 14 1 5 bin tl verir
yani yazdıklarım tecrübe ile sabittir 
özetle normal bütçeli bir ailenin çocuğu evlenecek dersek..
ortalama 15 bin tl altınlar takılar vs., 3 4 bin yemek vs. işleri, 10 bin ev düzeni vs. için harcanan para dersek çok açılmadan yapılan bir düğün bile 30 bin tl'den sesi gelir gençler.. ama çok geç kalmayın biran önce evlenin Allah herkese hayırlı eşler nasip etsin..

düğün alışverişinde ki tek kıstas bu olmadan düğün olmaz diyen hatuna anasının babasının önünde siz bilirsiniz olmazsa olmaz sıkıntı değil deyip olay mahalini terk etmektir.Kızın adı nişan bozduya çıkmasın diye it gibi süründürdü bizim arkadaş.Nişanda oynadık diye kızın babası burayı kadınlar matinesine çevirdiniz dedi bize arkadaş çıktı dedi bu iş ya burda biter yada düğün devam eder.Şimdi çok iyiler