Siz onu bunu bırakında benden size bir abi tavsiyesi olsun nişanlı,evlenecek ve bekar olup ilerde evlenecekler bunu aklınızın bir köşesine yazın;

''''artık hemen hemen büyük çoğunluk okuyor,sakın size borçlu kız kakalamasınlar.evleneceğiniz kız size gelirken zaten sadece terlikle gönderirler hiç bir katkıları olmadığı gibi birde,okurken öğrenim kredisi almıştır okulu bitmiştir ve hemen evlenmişsinizdir kafadan zaten düğün yaptıgın ıcın 50 bın tl içerde iken +10 bin tl de kredi yazılır hanene..bunu sakın unutmayın,kız brclu ıse evınden cıkmadan temızlettırın borcunu,banane evlenınce kendı calıssın ödesin diyebilirler ama buna razı olmayın''''