• 17-07-2014, 13:48:50
    #1
    Arkadaşlar ben tecili bozdurdum 40. Alay Piyade olarak Isparta Merkez çıktı.

    İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40 INCI P.EĞT.A. 2 NCİ P.EĞT.TB. 3 ÜNCÜ P.EĞT.BL.


    Bu başlık altından hem bölgenizi yazar hemde gidenler diğer askere gidecek olan arkadaşlara yer konusunda yardımcı olurlar.
  • 17-07-2014, 13:49:46
    #2
    Allah yardımcın olsun türker.
  • 17-07-2014, 16:53:58
    #3
    Muv. Özelliği: P-001 P.MNG.K.ÇVŞ

    Bu ne demek arkadaÅŸlar
    Lise mezunu olduğumdan mı yazıyor bu.
  • 17-07-2014, 16:57:45
    #4
    Misafir
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muv. Özelliği: P-001 P.MNG.K.ÇVŞ

    Bu ne demek arkadaÅŸlar
    Lise mezunu olduğumdan mı yazıyor bu.

    MNG kargo çavuşluğuna vermişler seni müdür
    • bLaCkReaLiSt
    • Skandeniz
    • OsGaKa
    bLaCkReaLiSt, Skandeniz, OsGaKa ve 6 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    9 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 17-07-2014, 17:00:48
    #5
    piyade manga komutanı çavuş talimgahına düşmüşsün
  • 17-07-2014, 17:14:32
    #6
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MNG kargo çavuşluğuna vermişler seni müdür
    Yok artık kargo varmı ki orda
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyade manga komutanı çavuş talimgahına düşmüşsün
    Hocam sağol Yasin abime bakılırsa kuryeci yapacak nerdeyse
    Kardeşim bu ne demek yani ne yapıyoruz belli mi şimdiden?
  • 17-07-2014, 17:23:03
    #7
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık kargo varmı ki orda

    Hocam sağol Yasin abime bakılırsa kuryeci yapacak nerdeyse
    Kardeşim bu ne demek yani ne yapıyoruz belli mi şimdiden?
    Gittiğin yere göre değişir tabi ama manga (10 kişilik asker grubu) komutanı eğitim alacaksın ve takımda manga komutanı olacaksın
  • 17-07-2014, 17:30:11
    #8
    Acemilik Ankara Etimesgut Zırhlı Birlikler - Usta Birliği Tekirdağ Orduevi (Sene 2003) Şaka maka 11 yıl ne çabuk geçmiş be
  • 17-07-2014, 17:39:06
    #9
    sezoakbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittiğin yere göre değişir tabi ama manga (10 kişilik asker grubu) komutanı eğitim alacaksın ve takımda manga komutanı olacaksın
    Şu an gideceğim bölükte benim bir arkadaş varmış yeni görmüş o da konuştuk şimdi.
    Bu kısaltlmış görevi ona yazdım.
    Direk doğuya gidersin, genelde 8 saat filan nöbetin olur diyo

    Hayırlısı