Arkadaşlar ben tecili bozdurdum 40. Alay Piyade olarak Isparta Merkez çıktı.

İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40 INCI P.EĞT.A. 2 NCİ P.EĞT.TB. 3 ÜNCÜ P.EĞT.BL.


Bu başlık altından hem bölgenizi yazar hemde gidenler diğer askere gidecek olan arkadaşlara yer konusunda yardımcı olurlar.