Arkadaşlar ben tecili bozdurdum 40. Alay Piyade olarak Isparta Merkez çıktı.
İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40 INCI P.EĞT.A. 2 NCİ P.EĞT.TB. 3 ÜNCÜ P.EĞT.BL.
Bu başlık altından hem bölgenizi yazar hemde gidenler diğer askere gidecek olan arkadaşlara yer konusunda yardımcı olurlar.
Askeri birlikleriniz neresi?
33
●22.442
- 17-07-2014, 16:57:45MisafirHatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MNG kargo çavuşluğuna vermişler seni müdür
9 kişi bunu beğendi. - 17-07-2014, 17:14:32Yok artık kargo varmı ki ordayakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam sağolLG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasin abime bakılırsa kuryeci yapacak nerdeyse 
Kardeşim bu ne demek yani ne yapıyoruz belli mi şimdiden? - 17-07-2014, 17:23:03Gittiğin yere göre değişir tabi ama manga (10 kişilik asker grubu) komutanı eğitim alacaksın ve takımda manga komutanı olacaksınHatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2014, 17:39:06Şu an gideceğim bölükte benim bir arkadaş varmış yeni görmüş o da konuştuk şimdi.sezoakbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kısaltlmış görevi ona yazdım.
Direk doğuya gidersin, genelde 8 saat filan nöbetin olur diyo
Hayırlısı


(Sene 2003) Şaka maka 11 yıl ne çabuk geçmiş be