• 17-07-2014, 02:52:50
    #1


    Bir ürün alıyordum 235 tl tutuyor ama nakliye ve vergi de koymuş 500 ün üstünde çikiyor ?
    Burdan ürün alanlar nasıl alıyor ? veya başka bir y.dısı firması var mı ?

    steel series 5h veya siberia v2 kulaklık alıcam da, türkiye de fiyatları çok pahalı, alabileceğim bir site varsa konuya da yazabilirsiniz.
    teşekkür ederim şimdiden
  • 18-07-2014, 00:59:53
    #2
    Amerika'daki adresime yollatırsanız ben getirebilirim yanımda Yada daha uyguna kargolatabilirim