• 14-07-2014, 11:26:06
    #28
    ahh ahhh anılarım canlandı
  • 14-07-2014, 11:52:08
    #29
    Aranızda asteğmen olarak yapan var mı? Asteğmen mi kısa dönem mi?
  • 14-07-2014, 12:12:37
    #30
    Oferta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bot boyası, sampuan, banyo lıfı, tırnak makası, ıc camasırı, corap vs.




    hocam ben hakkarıde yapıyorum bızım karakolda ankesorlu olmadıgı ıcın tel serbest. Ama kameralı serbest degıl. Tabı gızlı kullanan var. Anlıyacagın genelde gızlı kullanılıyor.

    Bu arada atarsa 94
    Telefon, internet herşey serbest. Atarsa 9
  • 24-07-2014, 02:21:33
    #31
    nereye çıktı arkadaşlar yerleriniz?