Askere Gidiyorum (Bilgi Lazım) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Askere Gidiyorum (Bilgi Lazım)
30
●
5.537
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Askere Gidiyorum (Bilgi Lazım)
1
2
3
4
14-07-2014, 11:26:06
#28
mytr
ahh ahhh anılarım canlandı
14-07-2014, 11:52:08
#29
eydart
Aranızda asteğmen olarak yapan var mı? Asteğmen mi kısa dönem mi?
14-07-2014, 12:12:37
#30
ruudler
Oferta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bot boyası, sampuan, banyo lıfı, tırnak makası, ıc camasırı, corap vs.
hocam ben hakkarıde yapıyorum bızım karakolda ankesorlu olmadıgı ıcın tel serbest. Ama kameralı serbest degıl. Tabı gızlı kullanan var. Anlıyacagın genelde gızlı kullanılıyor.
Bu arada atarsa 94
Telefon, internet herşey serbest. Atarsa 9
24-07-2014, 02:21:33
#31
SacmaSapan
nereye çıktı arkadaşlar yerleriniz?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler